Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk terug wat meer Counterstriken (Global Offensive) en daarbij zou ik graag 120 FPS willen behalen. Waarschijnlijk komen hier in de toekomst ook nog andere games bij (mijzelf kennende, eens ik dan een goed systeem heb wil ik meer
) Verder zal het gebruikt worden om eventueel wat grafisch vormgeving (geen videobewerkingen of zware renderingen, gewoon basis bewerkingen!) en programmeren voor web design.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag had ik met het systeem rond de 750 gebleven omdat ik ook nog een goede monitor wil halen. Zelf had ik een BenQ 27inch op het oog, tenzij goedkopere/betere modellen voorgesteld worden! (pricewatch: BenQ GW2760HM Zwart)
--> Haalt wel maar 60Hz verversrate
144Hz zijn zo duur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis: Razer Mamba (en ook een Naga)
Toetsenbord= CM Quickfire TK
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel processor (sta ook open voor AMD,...)
Goede grafische kaart
Stille fan
...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alles! (qua pc hardware dan toch...
)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een basis gaming pc. SSD is geen vereiste maar had wel graag een stille pc gehad (zal me vriendin leuk vinden
) die nog even mee kan en eventueel ook andere games op hogere settings aan kan (maar voornamelijk dus CS:GO!)
- Liefst een compacte tower maar all will do
Moet hem zelf in elkaar steken denk ik voor lager budget? Zal me wel lukken ook al Doe ik dit voor het eerst!
Ga je overklokken?
Zou niet weten hoe, weet niet of het nodig is maar kan wel opzoeken en toepassen indien wordt aangeraden.
Gevonden config:
Heb zelf geen filosofie achter de delen, is gewoon wat ik met wat research heb gevonden aangezien ik niets van prijzen/updates volg ivm hardware
is me eerste pc, die ik wel graag in elkaar steek (met youtube & internet er naast
) was voordien steeds een laptop gamer omdat ik me vaak verplaatste maar is nu niet meer het geval.
Alvast bedankt voor jullie hulp en ik sta open voor vragen/suggesties!
Ik wil voornamelijk terug wat meer Counterstriken (Global Offensive) en daarbij zou ik graag 120 FPS willen behalen. Waarschijnlijk komen hier in de toekomst ook nog andere games bij (mijzelf kennende, eens ik dan een goed systeem heb wil ik meer
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag had ik met het systeem rond de 750 gebleven omdat ik ook nog een goede monitor wil halen. Zelf had ik een BenQ 27inch op het oog, tenzij goedkopere/betere modellen voorgesteld worden! (pricewatch: BenQ GW2760HM Zwart)
--> Haalt wel maar 60Hz verversrate
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis: Razer Mamba (en ook een Naga)
Toetsenbord= CM Quickfire TK
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel processor (sta ook open voor AMD,...)
Goede grafische kaart
Stille fan
...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alles! (qua pc hardware dan toch...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een basis gaming pc. SSD is geen vereiste maar had wel graag een stille pc gehad (zal me vriendin leuk vinden
- Liefst een compacte tower maar all will do
Ga je overklokken?
Zou niet weten hoe, weet niet of het nodig is maar kan wel opzoeken en toepassen indien wordt aangeraden.
Gevonden config:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-4160 Boxed | € 117,30 | € 117,30 |
1 | ASRock H81M-DGS R2.0 | € 44,50 | € 44,50 |
1 | Powercolor TurboDuo R9 280 OC | € 198,50 | € 198,50 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Xigmatek Recon | € 27,25 | € 27,25 |
1 | Kingston HyperX Savage HX318C9SR/8 | € 67,52 | € 67,52 |
1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 44,96 | € 44,96 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 555,98 |
Heb zelf geen filosofie achter de delen, is gewoon wat ik met wat research heb gevonden aangezien ik niets van prijzen/updates volg ivm hardware
Alvast bedankt voor jullie hulp en ik sta open voor vragen/suggesties!
[ Voor 35% gewijzigd door Stiino0 op 13-04-2015 19:05 . Reden: Pricewatch table fix! Extra data ]