Toon posts:

Meerdere onder titels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzz zat zo eens ff te kijken maar wat mij wel super functioneel zou lijken is meerdere ondertitels.

Want de ondertitel die ik heb slaat als een tang op een varken met mijn ge-uploade icon omdat ie vantoepassing is op mijn web-icon.

Het zou dus koel zijn om 2 ondertitels te kunnen in kloppen. 1 voor je geuploade icon en 1 voor je webicon.

Nog meer mensen die dol gelukkig zouden zijn met deze übercoole en handige feature? :D

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mja, dan kan ik ze in mijn "usericon titel" doorverwijzen naar de prefs? :P
Zodat ze webicon aan kunnen zetten...

Verwijderd

Ja, dat zou echt super zijn. Ik had namelijk eerst een ondertitel voor mijn ge-uploade icon, maar dat klopt eigenlijk weer voor geen meter bij mijn Knight Rider web-icon. Het zou dus echt super zijn als je twee ondertitels kan gebruiken voor beide icons, want nu gebruik ik die ondertitel niet meer als ondertitel, maar als een soort signature en daardoor wordt het hele fenomeen 'ondertitel' overbodig.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn webicon en gewone icon zijn hetzelfde, en m'n ondertitel heeft er nog niets mee te maken ook... geen probleem hier dus :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 15:58 schreef oVRoM het volgende:
Mijn webicon en gewone icon zijn hetzelfde, en m'n ondertitel heeft er nog niets mee te maken ook... geen probleem hier dus :)
Ja, dat bedoel ik dus. Het is nou geen ondertitel meer, maar gewoon iets 'geinigs' wat je er neer hebt gezet. Terwijl het idee van een ondertitel toch echt is dat het een soort uitleg geeft bij je icon.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 16 juni 2001 15:59 schreef 208 het volgende:
Terwijl het idee van een ondertitel toch echt is dat het een soort uitleg geeft bij je icon.
Hoe kom je daar bij?

Verwijderd

Topicstarter
Een ondertitel kan zoveel zijn: iets grappigs, iets over jezelf, uitleg over je icon, enz, enz.

Maar omdat je dus 2 icons hebt die verschillende mensen op dezelfde tijd kunnen zien vindt ik toch wel dat er de mogelijkheid zou moeten zijn om ook 2 ondertitels te hebben :+

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 16:01 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
Volgens mij was het zo dat ondertitels bij een plaatje een extra uitleg geven over dat plaatje. Denk maar eens aan die "bedenk hier een ondertitel bij"-threads.
Wat ik me nou begin af te vragen, is of die ondertitel nou bij je user-icon hoort of dat ie gewoon bij je naam hoort...

Verwijderd

Personelijk vind ik dit wel een leuk idee, maar ik ben wel van mening dat er op deze manier de prefs ingewikkelder worden. Dus het lijkt mij beter dat deze optie moet kunnen worden aangezet voor de liefhebber en niet automatisch.
En soms zie je ook opmerkingen van users over andermans ondertitel en ik kan me inleven dat dat nogal problemen kan opleveren. Maar al met al vind ik dit wel een goed idee, maar nog niet compleet genoeg uitgewerkt om in bedrijf te nemen.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ze staan toch onder je naam en niet onder je icon? :7

Professioneel Hyves-weigeraar

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 07:55

Tuinhark

Retro

Ben al lang blij dat die ondertitels ook uit kunnen in de prefs. :7

:Y)

Verwijderd

Ik snap je probleem niet hoor doe je toch gewoon geen web icoon.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10
Ik snap sowiezo niet het nut van ondertitels :? Het is alleen maar voor de gein, niet om reclame in te zetten oid

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 12:01 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik snap sowiezo niet het nut van ondertitels :? Het is alleen maar voor de gein, niet om reclame in te zetten oid
uh? Haal je nu signatures en ondertitels door de war?
Weinig mensen die reclame in hun ondertitel hebben denk ik.

Maar ik vind het een strak plan.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Op zondag 17 juni 2001 12:01 schreef dennisdotcom het volgende:
moet jij nodig zeggen met je nick ;)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzz.. niet meer mensen die dit ook een cewle optie vinden?
Pagina: 1