iPad Air, Spotify en Pioneer werkt niet helemaal goed meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:19
Ik heb een Ipad Air met Spotify erop. Sinds enige tijd ondervind ik het volgende probleem en ik snap niet hoe ik dit op kan lossen.
Met de Ipad stream ik via airplay muziek van spotify naar mijn Pioneer versterker (VSX-922 of 21). Voorheen ging dit altijd goed maar sinds kort valt het geluid weg wanneer ik of:
- naar home screen ga
- naar een andere app ga
- het scherm op zwart gaat

Voorheen had ik dit probleem niet. In de instellingen kan ik hier niks over vinden? Iemand DE tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Voor de laatste zou dat kunnen zijn Wi-Fi indien vergrendeld, als dat een instel mogelijkheid is. Soms kan je meer instelken via iOS instellingen, helemaal onderaan bij apps, Spotify.

Voor de eerste 2, kan het zijn dat je veel apps op de achtergrond open laat? Je zou eens kijken if het een verschil maakt als je zoveel mogelijk afsluit.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:19
Zal nog eens een keer zoeken naar instellingen bij scherm uit. Volgens mij staat het er niet tussen. Ik heb alle apps al een keer afgesloten en alleen spotify gestart en maar het probleem bleef hetzelfde.

Gisteren heeft mijn vriendin onder haar account ingelogd en toen ging het goed. Dus ik ga nog een wat proberen tussen 2 accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:44

Ethirty

Who...me?

Heb dit heel af en toe ook. Meestal is het genoeg om even de Spotify app helemaal af te sluiten (dubbelklik home knop). Als dat niet helpt, dan herstart ik mijn iPad en is het ook opgelost.

Ik gok dat er een bugje in de Spotify app zit mbt het op de achtergrond draaien.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 10:17

Pjotr

Altijd van je af snijden

Het is jammer dat je niet de VSX-923 hebt. Die ondersteunt Spotify Connect.
http://www.pioneer.eu/eur...spotify_connect/page.html