De titel is wat cryptisch misschien, maar ik heb het volgende probleem.
Situatie:
Ik kan binnen WordPress afhankelijk van de toegang bestanden groter dan 512KB NIET uploaden:
Tot vandaag dacht ik op basis van punt 1 en 2 dat het misschien aan de Experiabox zou liggen, totdat ik dus vandaag op het werk probeerde om bestanden te uploaden en er achter kwam dat ik zonder problemen kan uploaden tot aan de ingestelde limiet van 50MB!
Aangezien ik totaal geen idee meer heb waar ik moet zoeken, hoop ik dat iemand mij op weg kan helpen of dit probleem kent en met de oplossing komt
Ik weet ook eerlijk gezegd niet hoe het werkt als je dus vanuit huis een domein benaderd die weer doorverwijst naar jezelf, maar het lijkt er dus op dat juist hier het probleem zit
Situatie:
- Ik heb zowel onder Windows als onder Ubuntu Server websites draaien in mijn lokale netwerk thuis (WAMP respectievelijk LAMP installaties). Op deze webservers draaien verschillende WordPress installaties. Ik gebruik een ISP om mijn domein door te sturen naar mijn IP adres. Dit is op basis van gewijzigde DNS A-records.
- Ik gebruik een Archer C7 draadloos AP.
- De internetverbinding is een glasvezelverbinding van de KPN (Experiabox v9).
Ik kan binnen WordPress afhankelijk van de toegang bestanden groter dan 512KB NIET uploaden:
- Uploaden naar LAN adres (bijv: 10.10.1.1): geen probleem;
- Uploaden via domein (bijv: www.eigensite.nl/wordpress) vanuit thuis: time-out na exact 19 seconden bij uploaden bestand groter dan 512KB. Kleinere bestanden doen het dus wel...
De timeout is ook in wireshark goed te zien: ik zie HTTP pakketjes gaan, dan 19 seconden niets, en dan een DUP ACK (even uit mijn hoofd), waarna ook in WordPress een HTTP error gegeven wordt als resultaat van het uploaden. - Uploaden via hetzelfde domein vanuit werk: geen probleem
- Gebruik van HTTP of HTTPS.
- Browser (IE, FF, Chrome)
- Client OS (Windows/OSX)
Tot vandaag dacht ik op basis van punt 1 en 2 dat het misschien aan de Experiabox zou liggen, totdat ik dus vandaag op het werk probeerde om bestanden te uploaden en er achter kwam dat ik zonder problemen kan uploaden tot aan de ingestelde limiet van 50MB!
Aangezien ik totaal geen idee meer heb waar ik moet zoeken, hoop ik dat iemand mij op weg kan helpen of dit probleem kent en met de oplossing komt
Ik weet ook eerlijk gezegd niet hoe het werkt als je dus vanuit huis een domein benaderd die weer doorverwijst naar jezelf, maar het lijkt er dus op dat juist hier het probleem zit
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs