E-mail formulier met informatie bij categorieen

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik had een vraagje en ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik ben op zoek naar e-mail formulier waarbij mensen een bepaalde categorie kunnen selecteren. Afhankelijk van de categorie die men selecteert krijgen ze aanvullende informatie aan de rechterkant te zien.

Een voorbeeld hiervan is de website van T-Mobile. Als je hier een keuze maakt bij het onderwerp van je vraag krijg je aan de rechterkant een aantal opties te zien. Naar zo iets ben ik op zoek.

Ik loop nou al een geruime tijd te zoeken naar een dergelijk template die ik naar mijn wens kan aanpassen. Helaas heb ik deze tot op heden nog niet gevonden. Mijn html/php kennis is enigszins beperkt tot het aanpassen van dingen. Ik kan niet vanaf scratch iets bouwen.

Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Geen idee, maar misschien moet je die vraag ook niet stellen in een forum vol met developers. Voor dit soort dingen zijn de vragen en de condities op basis waarvan je het form van layout wil laten veranderen altijd variabel en dus is het gewoon maatwerk. Als je dat zelf niet kan moet je iemand in de hand nemen die het voor je doet, of genoegen nemen met een minder geavanceerd contactformulier.

Wij kunnen je in elk geval niet helpen als je niet bereid bent om zelf wat te bouwen. Ik doe je topic dan ook dicht, zie ook Devschuur® Beleid - Scriptrequests.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.