Dag iedereen,
Omdat mijn vorige mail nogal laks was, bij deze wat meer uitleg.
Ik probeer een asp.net MVC 5 app te deployen om mijn Synology DS412+ NAS en loop tegen wat problemen aan.
Even vermelden dat ik weinig tot geen ervaring heb met mono, linux & synology. Nadat ik over mono gelezen had, wilde ik het toch eens proberen.
Wat ik gedaan heb:
1. Mono (via SynoCommunity op aanraden van mod) geïnstalleerd op de NAS
2. Hello world applicatie gemaakt
3. Deze gepublished
4. De files in de webfolders (web/test) gekopieerd
Wanneer ik vervolgens naar //nasdomain/test browse, krijg ik een not found error.
Wat heb ik nog geprobeerd:
1. Mono (Via beta) geinstalleerd
2. Ipv MVC app een standaard WebForms app (dus ook .NET)
Wanneer ik deze page bezoek krijg ik wel degelijk een .net error wat mij dus doet vermoeden dat MONO wel degelijk werkt.
In mijn vorige gelockte thread en op SO krijg ik de raad om "mod_mono" of "xsp" te installeren maar alle informatie die ik hier van terug vind, rept met geen woord over synology (again, geen ervaring).
Weet iemand waar ik hier meer informatie van zou kunnen vinden of hoe ik dit kan oplossen?
Heeft iemand dit überhaupt ooit gedaan (.net MVC op Synology)?
Bedankt!
Omdat mijn vorige mail nogal laks was, bij deze wat meer uitleg.
Ik probeer een asp.net MVC 5 app te deployen om mijn Synology DS412+ NAS en loop tegen wat problemen aan.
Even vermelden dat ik weinig tot geen ervaring heb met mono, linux & synology. Nadat ik over mono gelezen had, wilde ik het toch eens proberen.
Wat ik gedaan heb:
1. Mono (via SynoCommunity op aanraden van mod) geïnstalleerd op de NAS
2. Hello world applicatie gemaakt
3. Deze gepublished
4. De files in de webfolders (web/test) gekopieerd
Wanneer ik vervolgens naar //nasdomain/test browse, krijg ik een not found error.
Wat heb ik nog geprobeerd:
1. Mono (Via beta) geinstalleerd
2. Ipv MVC app een standaard WebForms app (dus ook .NET)
Wanneer ik deze page bezoek krijg ik wel degelijk een .net error wat mij dus doet vermoeden dat MONO wel degelijk werkt.
In mijn vorige gelockte thread en op SO krijg ik de raad om "mod_mono" of "xsp" te installeren maar alle informatie die ik hier van terug vind, rept met geen woord over synology (again, geen ervaring).
Weet iemand waar ik hier meer informatie van zou kunnen vinden of hoe ik dit kan oplossen?
Heeft iemand dit überhaupt ooit gedaan (.net MVC op Synology)?
Bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door S4NDERR op 13-04-2015 16:29 ]