Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
"Tweakers approved workspace
Graag zouden we willen weten welke <b>perks</b> voor jou belangrijk zijn op je werkplek en in het bedrijf. Wanneer is deze Tweakers Approved? Doe mee aan deze korte enquête en maak kans op een pakket met mooie Tweakers-goodies."
Ik heb werkelijk nog nooit in mijn leven het woord perks gebruikt... En begrijp ook niet waarom dit woord gebruikt moet worden. Ik doe dus niet mee.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Dat soort nonsense vragen was voor mij de trigger om naar de URL te kijken.Quacka schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:15:
Daarnaast: durf duidelijke taal te vragen...
"Tweakers approved workspace
Graag zouden we willen weten welke <b>perks</b> voor jou belangrijk zijn op je werkplek en in het bedrijf. Wanneer is deze Tweakers Approved? Doe mee aan deze korte enquête en maak kans op een pakket met mooie Tweakers-goodies."
Ik heb werkelijk nog nooit in mijn leven het woord perks gebruikt... En begrijp ook niet waarom dit woord gebruikt moet worden. Ik doe dus niet mee.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Intentionally left blank
Ik heb een relatie met T.Net en niet met Intermediair. IANAL, maar dat ligt juridisch anders dan: Ze zitten in dezelfde groep dus het is geen probleem.crisp schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:27:
Het ID in de url is hetzelfde voor iedereen en bevat dus geen persoonsgegevens. Verder is Intermediair net als Tweakers onderdeel van de Persgroep.
In die analogie kun je ook stellen dat Intermediair al mijn gegevens bij T.Net mag inzien en kopieren.
[ Voor 11% gewijzigd door Tukk op 13-04-2015 12:31 ]
Dat is dus compleet irrelevant want daar is geen sprake van...Tukk schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:30:
[...]
Ik heb een relatie met T.Net en niet met Intermediair. IANAL, maar dat ligt juridisch anders dan: Ze zitten in dezelfde groep dus het is geen probleem.
In die analogie kun je ook stellen dat Intermediair al mijn gegevens bij T.Net mag inzien en kopieren.
Intentionally left blank
Dank voor de bevestiging, blijft dat ik jouw argument alleen maar doortrek. Intermediair is een ander bedrijf dan t.net. Ik heb een relatie met t.net, niet met intermediair.nl en ik voel me bedondert door de wijze waarop ik doorgestuurd ben naar intermediair.nlcrisp schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:39:
[...]
Dat is dus compleet irrelevant want daar is geen sprake van...
Tweakers is onderdeel van de Persgroep Online Services. Tweakers personeel (waaronder ik) hebben met mensen van Intermediair de enquête gemaakt. Daarvoor hebben we de tools van Intermediair gebruikt. Er zijn geen gegevens van Tweakers aan Intermediair gegeven! We linken slechts naar een pagina die door onze collega's wordt gebruikt en die wij nu voor deze enquete gebruiken.Tukk schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:20:
[...]
Dank voor de bevestiging, blijft dat ik jouw argument alleen maar doortrek. Intermediair is een ander bedrijf dan t.net. Ik heb een relatie met t.net, niet met intermediair.nl en ik voel me bedondert door de wijze waarop ik doorgestuurd ben naar intermediair.nl
Ik heb vertrouwen in T.Net en niet in Intermediair.nl, neem dat als een compliment.
Ik zal voortaan beter opletten op de URL, ik was niet van plan iets bij Intermediair in te vullen.
Intentionally left blank
Externe bedrijven die ik tot nu toe voorbij zag komen staan bij mij niet bekend als dealers in het type gegevens wat er in de enquete gevraagd wordt. De relatie Werkplek en Intermediair is voor mij te twijfelachtig geweest.crisp schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:43:
We gebruiken eigenlijk altijd externe middelen voor enquetes aangezien we er zelf geen functionaliteit voor hebben en het te kostbaar is om dat voor die paar keer per jaar te ontwikkelen.
We maken gebruik van hun enquete-tool, dat is alles.Tukk schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:53:
[...]
Externe bedrijven die ik tot nu toe voorbij zag komen staan bij mij niet bekend als dealers in het type gegevens wat er in de enquete gevraagd wordt. De relatie Werkplek en Intermediair is voor mij te twijfelachtig geweest.