ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
En dan was dat nog een gast van Anandtech.Dit naar aanleiding van het 'Borg watermelons' topic in DPC (Dank u Kaj. en InZane)
Nou, als die lui hier zó met hun gasten omgaan... sociaal niet zo goochem om het maar eens héél zachtjes uit te drukken. Je kan het zelfs a-sociaal noemen.
Virussen? Scan ze hier!
Juist, gaat het eindelijk weer wat beter tussen TA en DPC (AT en T.NET) krijgen we dit.Op zaterdag 16 juni 2001 15:44 schreef wildhagen het volgende:
[..]
En dan was dat nog een gast van Anandtech.
Nou, als die lui hier zó met hun gasten omgaan... sociaal niet zo goochem om het maar eens héél zachtjes uit te drukken. Je kan het zelfs a-sociaal noemen.
Wat moet een buitenstaander daar niet van denken?
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Als ik zo behandeld zou worden als gast bij AT (in dit geval) zou ik denk ik zoiets hebben van 'nou als het zo moet, zak dan maar een end in de stront, arrogante eikels'.Op zaterdag 16 juni 2001 15:59 schreef Sir Abarth het volgende:
[..]
Juist, gaat het eindelijk weer wat beter tussen TA en DPC (AT en T.NET) krijgen we dit.
Wat moet een buitenstaander daar niet van denken?
Virussen? Scan ze hier!
maar daar gaat het niet over. Het probleem heeft niets met DPC te maken (hoewel IMO een topic van een TA'er op het DPC forum over Borg altijd DPC gerelateerd is en daar DUS thuishoort) maar geld universeel: nu het HS forum er in principe nog niet _is_ kan je er beter geen topics heenschoppen. Even mee wachten met dat geschop lijkt me
We spend our years as a tale that is told
Dennilfloss moet je in deze niet zien als TA-members, maar als gast hier. En ik ga normaal met gasten om, de mensen hier dus duidelijk niet.Op zaterdag 16 juni 2001 16:06 schreef Dutchman! het volgende:
maar daar gaat het niet over. Het probleem heeft niets met DPC te maken (hoewel IMO een topic van een TA'er op het DPC forum over Borg altijd DPC gerelateerd is en daar DUS thuishoort) maar geld universeel: nu het HS forum er in principe nog niet _is_ kan je er beter geen topics heenschoppen. Even mee wachten met dat geschop lijkt me
Virussen? Scan ze hier!
Er word ook niet over nagedacht voor er geschopt wordt. Een melding in SU is weer genoeg voor een blinde kick (of slotje).Op zaterdag 16 juni 2001 16:08 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Dennilfloss moet je in deze niet zien als TA-members, maar als gast hier. En ik ga normaal met gasten om, de mensen hier dus duidelijk niet.
DPC heeft een hele andere sfeer dan de rest van het forum, tenminste, dat is wat ik ervaar.
De zogenaamde 'onzin'-topics komen zowiezo zelden voor. En deze is nog DPC gerelateerd ook.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
oops..
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Met alle respect, modjes houden zich niet met DPC zaken bezig en kijken gewoon alle fora na.
Denilfloss is dan wel een aardige TA jongen, maar post gewoon iets wat objectief niet op DPC hoort zeg maar. Een mod verplichten zich aan DPC-regels houden is niet helemaal juist, dus de mod aanvallen op ongastvrij of asociaal gedrag kun je niet maken.
* Delerium zou persoonlijk denilfloss laten staan, alhoewel ik mijn vraagtekens heb over de integriteit van Denilfloss.
Denilfloss is dan wel een aardige TA jongen, maar post gewoon iets wat objectief niet op DPC hoort zeg maar. Een mod verplichten zich aan DPC-regels houden is niet helemaal juist, dus de mod aanvallen op ongastvrij of asociaal gedrag kun je niet maken.
* Delerium zou persoonlijk denilfloss laten staan, alhoewel ik mijn vraagtekens heb over de integriteit van Denilfloss.
Verwijderd
En wat als er iets naar HK wordt verplaatst, terwijl de topicstarter nog niet aan de 60/150 regel voldoet, dan kan hij niet eens meer bij zijn eigen topic komen dus.
Lekker handig.
Lekker handig.
Tja, iemand plaatst een topic dat niet in SG thuishoort. Dat betekent OF een slotje, OF een move naar een forum waar het wel hoort.Op zaterdag 16 juni 2001 18:36 schreef Revolution het volgende:
En wat als er iets naar HK wordt verplaatst, terwijl de topicstarter nog niet aan de 60/150 regel voldoet, dan kan hij niet eens meer bij zijn eigen topic komen dus.
Lekker handig.
Met een slotje kan hij ook niet meer in z'n eigen topic posten, dus is een move naar HK voor hem hetzelfde als een slotje.
Verwijderd
Daar heb je ook wel weer gelijk in.Op zaterdag 16 juni 2001 18:48 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Tja, iemand plaatst een topic dat niet in SG thuishoort. Dat betekent OF een slotje, OF een move naar een forum waar het wel hoort.
Met een slotje kan hij ook niet meer in z'n eigen topic posten, dus is een move naar HK voor hem hetzelfde als een slotje.
Niet helemaal, met een slotje zie dat hij dicht is, met een move ben je hem kwijt (in de vorm van 'Ik kan hem niet meer vinden').Op zaterdag 16 juni 2001 18:48 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Tja, iemand plaatst een topic dat niet in SG thuishoort. Dat betekent OF een slotje, OF een move naar een forum waar het wel hoort.
Dat is trouwens altijd een nadeel dat moven, maar dat is een algemeen iets.
Zou er niets iets kunnen komen dat het topic een tijdje laat staan maar dan met de tekst 'Moved' ervoor ofzo, en dan gewoon doorlinkt? Misschien een idee?
Genoeg offtopic, het originele probleem is al opgelost.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Een private-msg systeem zou hier erg handig voor zijn.Op zaterdag 16 juni 2001 20:53 schreef Sir Abarth het volgende:
[..]
[..](in de vorm van 'Ik kan hem niet meer vinden').
Dat is trouwens altijd een nadeel dat moven, maar dat is een algemeen iets.
Zou er niets iets kunnen komen dat het topic een tijdje laat staan maar dan met de tekst 'Moved' ervoor ofzo, en dan gewoon doorlinkt? Misschien een idee?
[..]
En dat moet dus nou juist niet. Ga niet modden in forums waar je niet komt/niets van weet...Op zaterdag 16 juni 2001 17:20 schreef ecteinascidin het volgende:
Met alle respect, modjes houden zich niet met DPC zaken bezig en kijken gewoon alle fora na.
Hier zijn wel afspraken over gemaakt.Op zaterdag 16 juni 2001 20:58 schreef Onno het volgende:
[..]
En dat moet dus nou juist niet. Ga niet modden in forums waar je niet komt/niets van weet...
Pagina: 1