Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers approved workspace

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
"Welke van de volgende aspecten zou jij graag willen zien op je werkplek?"

Waarom is er geen keuze "anders" waar je zelf iets kan invullen?

edit: Dit gaat dus over de enquête die nu bovenaan staat op Tweakers.

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 13-04-2015 11:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat is een GIS Tafel?

39

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

"Welke van de volgende extra voorwaarden zou je graag willen naast goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden?"

Ik denk dat iedereen wel kiest voor leuke en deskundige collega's, anders is je werk nooit vol te houden. Dan blijven er naar mijn idee iets te weinig mogelijkheden over om iets anders te kiezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Daar haakte ik ook direct al op af..
Ik heb hier een serverruimte boven mijn kantoor, en dat maakt een rotherrie. Dus ik zou graag een rustige/stille werkplek willen. Maar dat kan ik dus niet ingeven.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Waar blijf mijn goody bag? Tweakers case badge, Aight! :)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• flabber
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 10:49
Dit is een enquete waar ik erg benieuwd naar ben omdat het volgens mij heel erg persoonlijk is en er zeer uiteenlopende antwoorden zullen komen.
Hoop dat er snel uitslagen te zien zijn!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 09:17

Wailing_Banshee

You're Next

Ik kom niet verder....

"Welke van de volgende funelementen zou je graag willen zien op je werk?"

Geen van bovenstaande. Maar die keuze is er niet en ik mag hem ook niet leeg laten.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Welke werkgever zie jij als de ultieme Tweaker approved workplace?
Beetje gekke vraag, want ik ken maar bijzonder weinig bedrijven van binnen. Coolblue is het enige hippige waar je af en toe wat van ziet en uiteindelijk dat maar ingevuld. Maar dat zegt niet dat ik precies weet wat die doen en hoe het er daar écht aan toe gaat. Ik had die liever leeg gelaten.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:20

Super_ik

haklust!

Wailing_Banshee schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:01:
Ik kom niet verder....

Geen van bovenstaande. Maar die keuze is er niet en ik mag hem ook niet leeg laten.
Daar heb had ik dus ook last van. Uiteindelijk maar iets ingevuld, krijg ik een 503 :P

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 06:01
En wat betekent perks, dit wordt vast niet bedoeld.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 09:17

Wailing_Banshee

You're Next

Super_ik schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:07:
[...]

Daar heb had ik dus ook last van. Uiteindelijk maar iets ingevuld, krijg ik een 503 :P
Dan zou ik liegen! Want ik hoef geen van die opties (en bij de meeste zou ik heel hard weg rennen...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

josvane schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:08:
[...]

En wat betekent perks, dit wordt vast niet bedoeld.
Voordelen :)
Hooglander1 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:07:
[...]

Beetje gekke vraag, want ik ken maar bijzonder weinig bedrijven van binnen. Coolblue is het enige hippige waar je af en toe wat van ziet en uiteindelijk dat maar ingevuld. Maar dat zegt niet dat ik precies weet wat die doen en hoe het er daar écht aan toe gaat. Ik had die liever leeg gelaten.
Dit, heb uiteindelijk maar ingevuld waar ik werk. Dat ken ik tenminste exact.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:03

Fiber

Beaches are for storming.

Hoe vind je de enquete terug als je hem al hebt weg geklikt...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Ik stop al bij de uitnodiging "Graag zouden we willen weten welke perks voor jou belangrijk zijn op je werkplek en in het bedrijf."

Geen idee wat "perks" is. Misschien een verbastering van het Engelse "prerequisites"?
Een belangrijke voorwaarde voor mij is normaal taalgebruik.
Ik weet nog goed hoe ons management iedereen bombardeerde met onbegrijpelijke emails waaruit ik alleen maar kon opmaken hoe incompetent ze waren :D
Fiber schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:14:
Hoe vind je de enquete terug als je hem al hebt weg geklikt...?
Ik heb mijn koekjes opgeruimd en toen verscheen hij opnieuw. Ik weet niet of ik de link zomaar kan posten, misschien zit hij aan een bepaalde sessie vast omdat er een lange ID string in zit.

[ Voor 29% gewijzigd door Ploink op 13-04-2015 12:23 ]

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 06:01
Bij vraag 2 maar gestopt, hij is gericht op werknemers i.p.v. werkgevers.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kom niet verder....

Deze inderdaad, heb maar gewoon wat random gekozen.

Zelfde voor de naam van welk bedrijf/werkgever, dat is toch absoluut niet te bepalen als je daar nooit hebt gewerkt? (en al zou die het zijn, zou je daar immers werken).

Bij de 'style' mis ik trouwens 'clean', niet dat ik daar fan van ben, maar de 5 opties zijn wel bizar overtrokken.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 13-04-2015 12:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoeveel pakken papier heb jij momenteel onder je beeldscherm(en) liggen?
:? een vreemde tussendoor vraag mbt ergonomie, maar de rest van de relevante punten worden niet meegenomen stoel, bureau, etc etc. Ook had de vraag beter geformuleerd moeten worden, want waarom zou ik pakken papier onder mijn scherm leggen?
SinergyX schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:25:
[...]

Bij de 'style' mis ik trouwens 'clean', niet dat ik daar fan van ben, maar de 5 opties zijn wel bizar overtrokken.
Absoluut mee eens, ook sluit het een het ander uit.

Een zeer Tweakers.net onwaardige enquete.

[ Voor 37% gewijzigd door Fietsbel op 13-04-2015 12:33 ]

39

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Fietsbel schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:29:
[...]

:? een vreemde tussendoor vraag mbt ergonomie, maar de rest van de relevante punten worden niet meegenomen stoel, bureau, etc etc. Ook had de vraag beter geformuleerd moeten worden, want waarom zou ik pakken papier onder mijn scherm leggen?
Omdat hier op kantoor bijna iedereen dat doet omdat de monitoren niet/onvoldoende in hoogte verstelbaar zijn ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kees schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:33:
[...]

Omdat hier op kantoor bijna iedereen dat doet omdat de monitoren niet/onvoldoende in hoogte verstelbaar zijn ;)
Dat begrijp ik, maar het was een kleine moeite om dat in de vraag te verwerken. Ook zijn er genoeg andere methodes om de hoogte te verbeteren, die worden nu uitgesloten. Het komt bij mij over als een willekeurige vraag zonder doel. Waarom een vraag over de hoogte van het scherm en blijven de andere ergonomische vragen achterwegen?

39

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:03

Fiber

Beaches are for storming.

Omdat nieuwe beeldschermen wel in de PW staan en bureaustoelen en bureau's niet... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:10
Is dit een serieuze enquête? Het humor gehalte is wel erg hoog :+

GIS tafel is hier onbekend...de fun "zaken" ook nogal apart allemaal

[ Voor 35% gewijzigd door nooberke op 13-04-2015 12:50 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53
[...]

[...]
Ik vond dat wel een grappige vraag. Tot een jaar of 2 geleden lag op zo een beetje elk kantoor waar ik kwam wel een lading papier onder de monitoren om ze op de juiste hoogte te krijgen. Zorgde bij mij wel voor een grijns.

Verder geen idee wat een GIS tafel is.

Flickr PSN ID= cheironnl

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Geen idee, maar het is in eerste instantie geroepen in Op zoek naar de ultieme Tweakers Approved Workplace :P

We zijn op zoek naar de extra factoren waarom je ergens wil werken. Wat zijn nou de zaken die je niet in een vacature zal treffen en die wel belangrijk zijn. :)
[...]

Omdat we bij ons op kantoor op 50 man al 78 pakken telden zijn we benieuwd hoe dat met de rest van Nederland is gesteld.
Een zeer Tweakers.net onwaardige enquete.
Wij O+ ook van jou.
Ik kom niet verder....

Goed punt. Doen we de volgende keer beter!
Waarom geen open vragen?
Omdat we zo'n 5000 respondenten krijgen is dat (bijna) onbegonnen werk. We hebben een eerste inventarisatie gehouden in een topic en die resultaten omgebouwd tot enquete.

[ Voor 80% gewijzigd door zeef op 13-04-2015 13:07 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zeef schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:58:
[...]

Geen idee, maar het is in eerste instantie geroepen in Op zoek naar de ultieme Tweakers Approved Workplace :P
_O- , de volgende keer ga ik "must haves" opnoemen als een poeremetator :P
Wij O+ ook van jou.
O+ , daarom zijn we ook zo "fel" , omdat tweakers.net aanvoelt als een kind waarmee je opgroeit, we willen allemaal het beste voor "ons kindje" :)

[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 13-04-2015 13:06 ]

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Fiber schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:49:
Omdat nieuwe beeldschermen wel in de PW staan en bureaustoelen en bureau's niet... ;)
Klopt, maar speciale telefonie headsets (welke ook onder ergonomie vallen) staan weer wel in de PW , evenals andere zaken om je schermhoogte aan te passen.

39

• zeef
Fietsbel schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:02:
O+ , daarom zijn we ook zo "fel" , omdat tweakers.net aanvoelt als een kind waarmee je opgroeit, we willen allemaal het beste voor "ons kindje" :)
offtopic:
Opvallend dat veel 'betrokken vaders' hun kindje de noodzakelijk voedingsstoffen ontzeggen. :+

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zeef schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:12:
[...]

offtopic:
Opvallend dat veel 'betrokken vaders' hun kindje de noodzakelijk voedingsstoffen ontzeggen. :+
Die moeten dan voor straf in de hoek staan en een abo afsluiten, dat zal ze leren en anders: https://youtu.be/wiJEMK4Z96A

39

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Ik pakte hem zo niet op. Ik dacht dat het ging om of je nog met papier werkt of alles digitaal doet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• zeef
Lip schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:58:
Waar blijf mijn goody bag? Tweakers case badge, Aight! :)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6T3yC8gaisYbdHZmDTbHXkoY/full.jpg
:7

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Hier der mee! Als je dan toch druk bezig bent, doe er maar ook een lip@tweakers.net ding erbij. :+

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
"Deze afbeelding is 3264 * 2448 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet."

Lol, zeef, houd je eens aan de GoT regeltjes ;)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Zerora
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Enquête? Ik zie geen enquête? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 13-04-2015 15:15 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Quacka schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:00:
"Deze afbeelding is 3264 * 2448 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.

Ja, die zijn er niet voor niets. Als moderators zelfs niet aan de regels houden, waar moet het dan heen bij Theaters?
Dat dit kan in Nederland!!! :)

• zeef
Zerora schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:15:
Enquête? Ik zie geen enquête? :?
Is alweer voorbij. ;)
Quacka schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:00:

Meer pixels=Meer :9~

[ Voor 50% gewijzigd door zeef op 13-04-2015 15:25 ]

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ah, ok. Zal ik hem wel weggeklikt hebben ofzo....

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• zeef
Zerora schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:27:
[...]

Ah, ok. Zal ik hem wel weggeklikt hebben ofzo....
Of niet eens gezien. Meestal hebben we binnen 20 minuten al voldoende reacties voor een statistisch significante steekproef. ;)

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
zeef schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:46:
[...]

Of niet eens gezien. Meestal hebben we binnen 20 minuten al voldoende reacties voor een statistisch significante steekproef. ;)
Wat flauw :( Had hem ook graag ingevuld :p

Want a cookie?!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

[...]

Zou ook gewoon kunnen inderdaad. Misschien leuker om de enquête dan toch nog open te laten.

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:19
[...]

Als je naast de op zichzelf vrij nutteloze significantie ook nog op zoek bent naar relevantie en wellicht zelfs iets als representativiteit, dan is het in veel gevallen onverstandig om zo'n enquête maar zo kort open te laten staan. Je krijgt dan een flinke oververtegenwoordiging van heavy users (en zo zijn er nog wel wat biases). Tenzij dat ook precies de doelgroep is, is dat onhandig voor de bruikbaarheid van je resultaten.

• zeef
Anakha schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:38:
[...]

Als je naast de op zichzelf vrij nutteloze significantie ook nog op zoek bent naar relevantie en wellicht zelfs iets als representativiteit, dan is het in veel gevallen onverstandig om zo'n enquête maar zo kort open te laten staan. Je krijgt dan een flinke oververtegenwoordiging van heavy users (en zo zijn er nog wel wat biases). Tenzij dat ook precies de doelgroep is, is dat onhandig voor de bruikbaarheid van je resultaten.
Ik was juist op zoek naar de heavy users. :) Maar in een ideale situatie zetten we 'm op drie verschillende tijdstippen open, dat is waar.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Anakha schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:38:
Je krijgt dan een flinke oververtegenwoordiging van heavy users (en zo zijn er nog wel wat biases).
Niet per se. Ook de casual users hebben een vergelijkbare aanwezigheid curve als de heavy users. Of beter gesteld: op de meeste momenten (zeker overdag) zal het percentage casual users tov heavy users gelijk zijn aan een ander willekeurig moment van de dag.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

rob_erwt schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:58:
[...]

Niet per se. Ook de casual users hebben een vergelijkbare aanwezigheid curve als de heavy users. Of beter gesteld: op de meeste momenten (zeker overdag) zal het percentage casual users tov heavy users gelijk zijn aan een ander willekeurig moment van de dag.
Als je de threshold op "heavy user" maar laag genoeg zet is dit natuurlijk per definitie waar ;) maar als je heavy user iets strakker definieert zal het al snel niet meer opgaan....

nofi, maar ik heb de claim van statistisch significant hier al vaker langs zien komen, en vind persoonlijk dat ie iets te makkelijk gehanteerd wordt. Gedegen onderzoek is iets meer dan x% van de userbase bereiken om statistisch significant te zijn. Imho.

[ Voor 18% gewijzigd door naitsoezn op 13-04-2015 19:18 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Verwijderd

[...]

Bij ons ook niet maar ik heb er een ander object onder staan.
Dus nee op de pakken papier omdat de vraag niet zo slim was.
Pagina: 1