Toon posts:

Soundbar met sub tot ongeveer 700 Euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Soundbar.

Wat is je budget?
Maximaal tot ongeveer 700 euro, liefst zo rond de 500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
All in oplossing voor het verbeteren van het geluid wat uit mijn tv komt (sony w828). Ik kijk veel films en series maar gebruik de tv op dit moment ook voor muziek. Staat in een kijkruimte van ongeveer 5 bij 4.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik was dit weekend in Duitsland en heb daar even mogen spelen met de Canton DM900. Deze stond in een aanbieding voor 650. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van het geluid, zowel het virtual surround voor films alswel het spelen van muziek

Ik vond het een iets te grote impuls om verder zonder enige research mee te nemen dus laten staan. Ben in NL ook even in de mediamarkt gaan kijken maar daar was ie bijna 200 euro duurder. Ben benieuwd naar alternatieven.

Welke vragen heb je hier nog over?
Dus op zoek naar een soundbar voor films en muziek, met bass en liefst ook met virtual surround

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 20:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:34
Moet die ook HDMI ingang hebben (voor aansluiten van andere bronnen) of blijft het bij het (optisch?) signaal van jouw tv? Kan je de sub bekabelen of moet die draadloos?

[ Voor 16% gewijzigd door road rebel op 14-04-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
road rebel schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:07:
Moet die ook HDMI ingang hebben (voor aansluiten van andere bronnen) of blijft het bij het (optisch?) signaal van jouw tv? Kan je de sub bekabelen of moet die draadloos?
HDMI zou een pluspunt zijn maar geen harde eis. Sub hoeft niet draadloos.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:34
Ik heb een voorkeur voor yamaha soundbar, al was het maar omdat ze aan de basis liggen (na Pioneer) van de huidige trend aan surround projectie.

YAMAHA YSP-2200 is een uitgaand model (vervanger heeft hdmi 2.0) en vind je tussen de 500en 700 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.magma.fr/media/catalog/product/cache/1/image/760x800/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/y/a/yamaha-ysp-2200-2_1.jpg

Een tweaker review vind je hier: productreview: Yamaha YSP-2200 review door Kapotlood

Geen ervaring met canton of teufel, sorry.

[ Voor 21% gewijzigd door road rebel op 14-04-2015 11:49 ]