.NET MVC op Synology

Pagina: 1
Acties:
  • 761 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4NDERR
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-09 16:23
Dag iedereen,

Ik probeer al een tijdje een MVC app te deployen op mijn Synology NAS. Ik heb de stappen die ik ondernomen heb beschreven in deze link: http://stackoverflow.com/...plication-on-synology-nas
Ik loop hier nu al zo lang te sukkelen. Kan iemand me uit de nood helpen?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
Je hebt dus ook een webserver met ondersteuning voor asp.net geïnstalleerd? Bijv. Apache met mod_mono of xsp? XSP zou je moeten kunnen installeren op je NAS.
Ik vraag me trouwens af of je niet beter asp.net vnext zou kunnen compileren voor je synology (link), maar dat is misschien iets meer werk dan je zou willen :)

Ik mis trouwens waar je precies tegenaan loopt. Wat heb je al gedaan en wat gaat er wel en niet goed?

[ Voor 33% gewijzigd door Caelorum op 13-04-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsja, als je niet eens je probleem wil omschrijven in het Nederlands en ons alleen maar linkt naar een vraag op SO houdt je topic al snel op. Zie De Quickstart.

Om je niet helemaal met een kluitje in het riet te sturen: de Mono-package van Synology is verouderd en sowieso gebaseerd op Mono 3.4 waar redelijk wat kritische probleempjes mee waren. Installeer liever de SynoCommunity package. Daarnaast heb je al een prima antwoord gehad op je vraag @ SO, alleen moet je dan wel zelf even de moeite doen om te zoeken op mod_mono, zoals ze gewoon netjes zeggen. Toch net even iets meer stappen ondernemen dus. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.