Toon posts:

Geen reactie meer van user Red_inc...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Donderdag 2 april stuurde ik een bericht naar deze user dat ik zijn Acer Iconia Tab wilde overnemen voor het bedrag van 230 euro.
http://tweakers.net/aanbo...w700p-64gb-aluminium.html
Vrijdag 3 april ging hij akkoord.

Woensdag 8 april kreeg ik bericht dat het geld was overgemaakt (vertraging ivm. paasdagen, dus dit klopte).
Donderdag 9 april kreeg ik het bericht dat het pakket zou worden verzonden.

Zaterdag 11 april heb ik een bericht gestuurd met de vraag of de tablet al verstuurd was.
Tot nog toe heb ik geen reactie terug met een T&T-code.

Het is dus nog even afwachten, want allicht heeft betreffende user het druk (hoewel het voor mij een kleine moeite zou zijn om even een berichtje achter te laten).
Het kan best zijn dat er een goede reden is dat ik nog niks gehoord heb, en het is ook nog geen weken terug dat ik betaald heb.

Gezien de feedback bij deze user ging ik ervanuit dat het allemaal vlot zou verlopen.

Ik ben dan ook benieuwd naar de reden waarom ik nog niks gehoord heb.

Tevens is dit een waarschuwing voor de overige tweakers om toch maar voorzichtig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:39:

Het kan best zijn dat er een goede reden is dat ik nog niks gehoord heb, en het is ook nog geen weken terug dat ik betaald heb.
Dus waarom dit topic? gezien z;'n beoordeling lijkt mij het een betrouwbaar persoon. Dus misschien even afwachten ipc panish te doen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Serieus, je maakt je al zorgen en gaat iemands naam al betwijfelen na een paar dagen? Dan kun je beter niet op V&A gaan. Twee weken, soit, maar 2 dagen, nee.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Je kreeg donderdag bericht, dat het pakket 'zou worden verzonden', er stond dus niet bij wanneer dat zou gebeuren. Laten we eens aannemen, dat dit op z'n snelst vrijdag zou gebeuren, moest immers ook nog ingepakt worden. Verzending op vrijdag is beetje link, ben je te laat, gaat 't pakje n.l. pas maandag weg. Bij de huidige post service punten in supermarkten kun je je pakketje tot 22.00 uur kwijt, fijn voor wie ivm werk niet eerder kan, maar de chauffeur van PostNL komt gewoonlijk tussen 17.00 en 18.00 uur, die is dan al lang geweest, zodat je pakje de volgende werkdag pas wordt opgehaald. Dus niet op zaterdag of zondag, maar maandag.
Je zou dan als verzender kunnen besluiten, pas maandag te versturen, heb zelf ook al eens besloten, dat een pakje met een dure telefoon beter 3 dagen bij ons thuis kon liggen, dan bij de Jumbo, maar toen had ik 't wel aan de koper doorgegeven.
Dat je nog niets ontvangen hebt, kan dus heel goed mogelijk zijn. Een berichtje is dan idd een kleine moeite, maar niet iedereen is even snel met communicatie en soms heb je ook gewoon andere prioriteiten.
Hoewel mensen door omstandigheden soms ineens kunnen 'omslaan', zou ik bij een dergelijke user (goede feedback, lang lid, actief op forum) niet zo snel al in paniek schieten.

Overigens is hij donderdagavond 9 april 't laatst ingelogd geweest op Tweakers, dus jouw bericht van zaterdag 11 april heeft hij niet gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door Marly op 12-04-2015 16:14 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reply Marly.
Je hebt gelijk, door bepaalde negatieve ervaringen met bepaalde users ben ik soms iets te snel achterdochtig, dus ik wacht het rustig af :)
Tevens is de positieve feedback ook een goede reden om aan te nemen dat er geen reden is tot achterdocht.