Donderdag 2 april stuurde ik een bericht naar deze user dat ik zijn Acer Iconia Tab wilde overnemen voor het bedrag van 230 euro.
http://tweakers.net/aanbo...w700p-64gb-aluminium.html
Vrijdag 3 april ging hij akkoord.
Woensdag 8 april kreeg ik bericht dat het geld was overgemaakt (vertraging ivm. paasdagen, dus dit klopte).
Donderdag 9 april kreeg ik het bericht dat het pakket zou worden verzonden.
Zaterdag 11 april heb ik een bericht gestuurd met de vraag of de tablet al verstuurd was.
Tot nog toe heb ik geen reactie terug met een T&T-code.
Het is dus nog even afwachten, want allicht heeft betreffende user het druk (hoewel het voor mij een kleine moeite zou zijn om even een berichtje achter te laten).
Het kan best zijn dat er een goede reden is dat ik nog niks gehoord heb, en het is ook nog geen weken terug dat ik betaald heb.
Gezien de feedback bij deze user ging ik ervanuit dat het allemaal vlot zou verlopen.
Ik ben dan ook benieuwd naar de reden waarom ik nog niks gehoord heb.
Tevens is dit een waarschuwing voor de overige tweakers om toch maar voorzichtig te zijn.
http://tweakers.net/aanbo...w700p-64gb-aluminium.html
Vrijdag 3 april ging hij akkoord.
Woensdag 8 april kreeg ik bericht dat het geld was overgemaakt (vertraging ivm. paasdagen, dus dit klopte).
Donderdag 9 april kreeg ik het bericht dat het pakket zou worden verzonden.
Zaterdag 11 april heb ik een bericht gestuurd met de vraag of de tablet al verstuurd was.
Tot nog toe heb ik geen reactie terug met een T&T-code.
Het is dus nog even afwachten, want allicht heeft betreffende user het druk (hoewel het voor mij een kleine moeite zou zijn om even een berichtje achter te laten).
Het kan best zijn dat er een goede reden is dat ik nog niks gehoord heb, en het is ook nog geen weken terug dat ik betaald heb.
Gezien de feedback bij deze user ging ik ervanuit dat het allemaal vlot zou verlopen.
Ik ben dan ook benieuwd naar de reden waarom ik nog niks gehoord heb.
Tevens is dit een waarschuwing voor de overige tweakers om toch maar voorzichtig te zijn.