Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Daveth
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09:33
Hoi allemaal,

Ik ben niet slim bezig geweest en heb hulp nodig van iemand met veel kennis van Android.

Ik heb mijn Huawei G525 geroot en alles er af gegooid wat ik niet nodig had.
Dit werkte goed tot dat ik een update van Nova Launcer installeerde, maar tijdens updaten ging er iets niet goed waar door er geen launcer meer op het toestel aanwezig is.
Geprobeerd het geheel naar fabrieksinstellingen terug te zetten maar aangezien ik de huawei launcer hebt weggegooid start hij wel op maar zonder launcer en kan dus niets doen.
Ook is er geen keyboard meer aanwezig (gebruikte Swiftkey).
Heb het geprobeerd met adb maar krijg nergens toegang toe omdat USB debugging standaard uit staat en kan daar door niets installeren of aanpassen.

Hoe krijg ik het voor me kaar om toch een launcer en keyboard te installeren, of een andere rom?

Ik ben hier nu al vele uren mee bezig geweest maar kom geen stap verder.

Alvast bedankt voor je reactie.

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-11 00:30
Misschien helpt dit iets : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2588398
of dit : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1011527
Je moet blijkbaar een firmware downloaden van de huawei site, en die installeert die dan

Neem aan dat die dan ook alles er opnieuw inzet dus ook je launcher en toetsenbord

[ Voor 11% gewijzigd door thomas1907 op 13-04-2015 11:20 ]

• Daveth
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09:33
@thomas1907,

Bedankt voor je antwoord maar dit gaat niet werken want je moet je bootloader unlocken en dat kan alleen als je je "product id" van je telefoon hebt en deze kan je alleen opvragen als je telefoon werkt, en deze werkt niet.

Maar ik heb al een oplossing gevonden, ik kon nog wel bij de toggles en vandaar kon ik bij de instellingen komen.
Bij de instellingen USB debugging aan gezet en de rest was een makkie, ik kon met ADB alles weer gewoon installeren.