Pre order ervaring intertoys ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinootje
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-05-2023
Hey

heb een preorder sinds 15 maart bij bol.com voor Gta. deze komt dinsdag in de middag aan als het goed is.
zie nu dat de intertoys ook gta 5 heeft en wil deze graag daar bestellen zodat ik hem om 9 uur kan ophalen.

Iemand ervaringen met Intertoys preorder ?

Met vriendelijke groet

Vino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Niet per-see met pre-orderen maar het was wel de enige winkel in zo ongeveer heel zuid-limburg waar ik GTA V voor de PS3/XBOX360 had op dag van release. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat het zo is bij iedere game-release maar misschien wel een teken dat ze altijd voldoende voorraad hebben.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
Ik heb via Intertoys de PS4 gepre-ordered voor release destijds. Toen kwamen steeds pre-orders opeens vrij in de week voor release die steeds dag later werden bezorgd al (weet niet of je dit kan herinneren) maar ik heb toen in totaal 4x een PS4 besteld en kreeg ze allemaal steeds op beloofde datum. Heb ook destijds de rode DualShock 4 en Battlefield 4 gepre-ordered, kreeg ze ook netjes op release.

Dit was ook zo met Bart Smit toen, ook direct binnen gekregen. Maar Bart Smit en Intertoys zijn als het goed is onderdeel van dezelfde holding.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 12-04-2015 12:51 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinootje
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-05-2023
bedankt mensen voor jullie hulp !

dit topic mag een slotje op.

als ik zou preorderen moet ik die van bol.com annuleren. aangezien die bij bol is uitverkocht en voor 70 euro word aangeboden door een andere leverancier lijkt mij dat geen strak plan. heb gepreorderd sinds 15 maart dus jammergenoeg zal ik moeten wachten en hopen dat de post bezorger snel komt :)

is er een mogelijkheid dat ik aangeef bij postnl dat de postbezorger iets sneller kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 529033
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
je praat over een paar uurtjes? Ik snap niet zo goed je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

vinootje schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:16:

is er een mogelijkheid dat ik aangeef bij postnl dat de postbezorger iets sneller kan komen?
Nee, je moet gewoon geduld hebben, net zoals iedereen die zit te wachten op een pakketje

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Als ik TS was zou ik in de ochtend alvast klaar gaan staan bij het distributiecentrum van je regio. Grote kans dat ze daar al je pakketje mee kunnen geven. En met een 'nee' zou ik dan geen genoegen nemen. Succes! ;)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04 14:33
529033 schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:19:
je praat over een paar uurtjes? Ik snap niet zo goed je probleem?
Misschien heeft hij die dinsdag vrij en wil hij volop gebruik maken van die vrije dag.
Ik zelf heb dinsdag ook vrij (heb ik altijd) en heb de game al, maar ga toch dinsdag gewoon uitslapen.

Ik heb ook al diverse keren iets gepreordered bij de Intertoys en dan gekozen voor de optie ophalen.
En het is altijd goed gegaan. Bij online shops games preorderen is al vaker misgegaan dus daar doe ik niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
vinootje schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:16:

Uiteraard. En je kan ook een vinkje selecteren zodat hij een gratis pizza meeneemt en een erotische massage met happy end geeft.
Pagina: 1