Goedemorgen,
Ik heb onderstaande PC, echter kan ik daar weinig gebruik van maken. Zodra ik wat aan het gamen ben (Guild Wars 2, alles op minimum op maar wat FPS te krijgen) schiet de temperatuur van mijn CPU naar de 95-99 (Volgens Speccy).
Nu zit ik te kijken naar waat het kan zijn. Of ik moet koelpasta erop gooien (was niet nodig volgens degene die hem heeft gebouwd), of extra fans (Zou ook niet nodig zijn).
Ik zit ook meer en meer te denken dat voor gaming, dit eenegzins een miskoop is geweest, en deze beter gebruikt kan gaan worden voor Photoshop e.d. en ik binnenkort gewoon een nieuwe game PC van rond de 600 kan gaan samenstellen..
Iemand ideeen? Tips hoe de temperatuur te verlagen?
Ik heb onderstaande PC, echter kan ik daar weinig gebruik van maken. Zodra ik wat aan het gamen ben (Guild Wars 2, alles op minimum op maar wat FPS te krijgen) schiet de temperatuur van mijn CPU naar de 95-99 (Volgens Speccy).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7850K Black Edition | € 146,10 | € 146,10 |
| 1 | ASRock FM2A75 Pro4+ | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Hitachi Deskstar 7K1000.C SATA 3Gb/s, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Kingston HyperX Beast KHX24C11T3K2/8X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master B500 ver.2 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 331,95 | |
Nu zit ik te kijken naar waat het kan zijn. Of ik moet koelpasta erop gooien (was niet nodig volgens degene die hem heeft gebouwd), of extra fans (Zou ook niet nodig zijn).
Ik zit ook meer en meer te denken dat voor gaming, dit eenegzins een miskoop is geweest, en deze beter gebruikt kan gaan worden voor Photoshop e.d. en ik binnenkort gewoon een nieuwe game PC van rond de 600 kan gaan samenstellen..
Iemand ideeen? Tips hoe de temperatuur te verlagen?
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 12-04-2015 10:53 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."