Hallo allemaal,
Ik heb gisteren een nieuwe pc gebouwd met de volgende onderdelen:
Na paar uur heb ik alles in elkaar gezet en krijg ik geen beeld, Heb de kabels gechecked(VGA , HDMI) daar ligt het niet aan die werken beide, heb een andere monitor getest. Heb de onboard videokaart en een externe videokaart geprobeerd.Heb alle kabels nog een keer gechecked alle handleidingen gevolgd, Ram verwisselen, minimale dingen aansluiten. Maar niks wilt helpen na allemaal dingen geprobeerd te hebben blijven er nog maar paar dingen over waar het aan kan liggen, Mischien een onderdeel defect of bios versie te oud voor mijn CPU. Maar ik heb geen idee hoe ik mijn bios versie moet updaten zonder beeld graag tips.
Ik heb gisteren een nieuwe pc gebouwd met de volgende onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | ASRock FM2A78M-DG3+ | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Club 3D Radeon HD 7950 '13Series | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 75,50 | € 75,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 46,71 | € 46,71 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 582,06 | |
Na paar uur heb ik alles in elkaar gezet en krijg ik geen beeld, Heb de kabels gechecked(VGA , HDMI) daar ligt het niet aan die werken beide, heb een andere monitor getest. Heb de onboard videokaart en een externe videokaart geprobeerd.Heb alle kabels nog een keer gechecked alle handleidingen gevolgd, Ram verwisselen, minimale dingen aansluiten. Maar niks wilt helpen na allemaal dingen geprobeerd te hebben blijven er nog maar paar dingen over waar het aan kan liggen, Mischien een onderdeel defect of bios versie te oud voor mijn CPU. Maar ik heb geen idee hoe ik mijn bios versie moet updaten zonder beeld graag tips.