Console of pc battelfield hardline

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste mensen ik heb even een vraag.Ik was altijd pc speler en speelde altijd call of duty.Aangezien ik vaak zie dat er op de Ps3 meer dan 100.000 online zijn en op de pc maar bar weinig dacht ik over te gaan op console.Heb er nog niet een gekocht.Maar nu Call of duty over gaat op dat sience fiction troep en toekomst ben ik helemaal klaar met call of duty en wil ik overgaan op battelfield hardline.Maar als ik op youtube kijk naar spelers lijkt het wel alsof battelfield veel meer op de pc gespeeld word.Dus nu twijfel ik tussen een console of een videokaart.Wand er word altijd gezegd dat pc gamen uitsterft en steeds minder word.Wie kan mij hier meer over vertellen?Alvast bedankt .....

Mvg Freddy............... :) :) :) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
PS4 halen en dan eventueel een VenomX/XIM4; beste van twee kanten! Geen hackers en je vertrouwde Muis/keyboard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He snap ik dat nou goed?Met toetsenbord en muis spelen op een console?Dit is de grootste reden waarom ik nooit naar console wou vanwege aimen met controller.Voelt dit ook echt aan alsof je echt op pc speelt?Wand op de pc heb ik met COD een beast aim al zeg ik hetzelf. >:) >:) >:) Maar dan is het toch eigenlijk vals.Aimen met muis vs controller.Dat wint controller nooit.Dus dan zou je het toch een soort van cheaten kunnen noemen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2015 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

En daarom wordt het ook min of meer als valsspelen gezien. Aan te tonen is het volgens mij niet, maar of het leuk is, ik denk het niet. Ik doe zelf graag moeite in een game.

PC-gaming zal ook niet snel tot nooit uitsterven, wel zijn sommige spellen simpelweg geschikter voor console, waaronder COD al vele jaren. BF vind ik zelf geschikter voor de PC trouwens, over simulators, RPG's en RTS'en niet te beginnen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar hou ik ook niet van.Dan heb je vette stats neer gezet terwijl je weet dat het komt omdat je zo extreem in je voordeel staat.Dan zie ik er de plezier ervan ook niet.Dat zou hetzelfde zijn als pc speler die eerlijk speelt tegen een spelen die aimbot gebruikt.En shooters zouden altijd op pc gespeeld moeten worden omdat de controller eigenlijk gewoon een handicap is.Dus nee COD is op de pc ook veel geschikter.Spellen als GTA en Mortal Combat vind ik meer voor consoles.Maar ik zal een voorbeeld geven.Als ik op de Ps3 kijk dan zijn er soms meer dan 150.000 mensen online en kan je groundwar spelen.Op de pc zijn er zo weinig online dat heel groundwar gewoon dood is.En hier baal ik altijd zo van.Het is ontzettend leuk om bij BF Hardline met 64 man online te zijn in een game maar als er steeds zo weinig online zijn en halve lobby's hebt dan is de lol er snel af.Groundwar Black Ops 2 ...9 vs 9 is al niet eens te vinden.Dus tja daarom wil ik dus weten of BF meer gespeelt word op console of op pc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2015 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 22:36:
Dag beste mensen ik heb even een vraag.Ik was altijd pc speler en speelde altijd call of duty.Aangezien ik vaak zie dat er op de Ps3 meer dan 100.000 online zijn en op de pc maar bar weinig dacht ik over te gaan op console.Heb er nog niet een gekocht.Maar nu Call of duty over gaat op dat sience fiction troep en toekomst ben ik helemaal klaar met call of duty en wil ik overgaan op battelfield hardline.Maar als ik op youtube kijk naar spelers lijkt het wel alsof battelfield veel meer op de pc gespeeld word.Dus nu twijfel ik tussen een console of een videokaart.Wand er word altijd gezegd dat pc gamen uitsterft en steeds minder word.Wie kan mij hier meer over vertellen?Alvast bedankt .....

Mvg Freddy............... :) :) :) :*) :*) :*)
Hardline wordt niet zoveel op de PC gespeeld, het meeste nog op de PS4 : http://bfhstats.com/
(op dit moment van schrijven 5.622 PC spelers en 44.445 PS4 spelers).

Als je op de PC wilt blijven spelen dan zou je voor Battlefield 4 kunnen gaan, maar dat is echt een hele andere game dan CoD (in mijn ogen veel leuker/beter). Hardline speelt wel iets meer als CoD.... soms.

Ik was ook een PC gamer maar ben overgestapt op de Xbox 360 en daarna de PS4 omdat ik gewoon geen zin had in drivers installeren, vastlopers (alhoewel je die op de console ook soms hebt), upgraden etc etc. Ik wil relaxed op de bank kunnen hangen en kunnen gamen, zonder veel moeite.

Als je overstapt naar een console dan is het wel heel erg wennen, ookal ga je met een keyboard en een muis spelen.
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 01:54:
Ja daar hou ik ook niet van.Dan heb je vette stats neer gezet terwijl je weet dat het komt omdat je zo extreem in je voordeel staat.Dan zie ik er de plezier ervan ook niet.
Dat is simpelweg niet waar; ik speel BF4 op de PS4 met een paar keyboard+muis spelers en ze gaan net zo vaak dood als andere spelers. Ik win het vaak genoeg van ze. Als je het zou vergelijken met een PC gamer die met een console controller speelt vs een normale PC gamer.... dan misschien klopt het, maar over het algemeen speel je op een console net zo fijn FPS-games als op een PC, het is alleen heel erg wennen. Daarnaast heb je aim assist (dat is dus NIET hetzelfde als een aimbot) en dat werkt meestal wel fijn.

[ Voor 19% gewijzigd door GerardHenninger op 12-04-2015 05:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Niet om het 1 of ander maar BF is bij uitstek echt een PC game. Loopt beter op de PC, ziet er beter uit en je hebt geen FPS stotteringen. Ik heb CoD altijd als bij uitstek de console game gezien die ook voor PC werd uitgebracht en BF als de PC game die ook op consoles kwam (maar die konden nooit echt BF aan).

Dus als het je puur om BF gaat zou ik altijd op de PC blijven simpelweg vanwege performance + graphics. CoD maakt dat wat minder uit.

En beide communities zijn springlevend.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Muis op console werkt nooit zo als op pc... 't is nogsteeds een "vertaalde" analoog stick. Wel een oneerlijk voordeel tegenover controller gebruikers, maar nog niet hetzelfde als op de pc helaas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de cijfers van Gerard ziet, zie ik 1 springlevend en 1 die over een paar weken/maanden erg laag ligt.

Waar ik van de BF3 en BF4 echt wel inzie dat PC beter wegspeelt, zie ik dat bij Hardline een stuk minder. Hardline is vooral heel erg CoD. Zeker nu voice besturing de commo rose prima bestuurt zie ik bij BFH weinig reden om de PC ver boven de consoles te prikken. Los van tobo+muis vs controller zijn er nauwelijks argumenten. Zeker niet als je aantallen spelers meeneemt. Die zijn bij deze BF zoveel hoger dan de PC versie.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En wat geeft Battelfield hardline dan zoveel COD gevoel?Zelf vond ik COD altijd geweldig alleen die toekomstige shit waar ze nu steeds mee aankomen maakt het voor mij kapot.Wil geen jumps en lasergun troep.Toen ik AW voor het eerst zag op youtube moest ik meteen denken aan Duck Hunt van de Nintendo 8bit.Vogeltjes uit de lucht schieten.Iedereen vloog door de lucht met die boost jumps.Ik hou van echte wapens en echte kogels en niet dat sience fiction.Maar ik heb wel eens op youtube gekeken naar battelfield 3 en 4 maar vond altijd die mappen zo extreem groot terwijl ik toch wel meer van rushen met een SMG ben.En je had volgens mij ook 3 soorten types.Assault Engineer en nog iets en dat leek mij ook nooit echt leuk.Wat spelen betreft ben ik niet bekend met BF vandaar dat ik het dus ook niet weet.Dus wat is er dan aan Hardline wat zoveel op COD lijkt?En niet op de oude Battelfields?Bedoel dus de gameplay.Als dat dan weer veel op de oude COD lijkt dan denk ik dat voor mij die game wel de moeite waard is. :*) :*) :*) :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

BF:H vind ik een stuk sneller en chaotischer dan BF:4, beetje het BF3 gevoel heb ik erbij. Veel mappen zijn behoorlijk klein en prima geschikt voor dingen als TDM.

Ook zijn er minder zware wapens zoals RPG's en LMG's, en sowieso vrij weinig wapens vergeleken met BF4.

Zelf vind ik het leuker spelen dan BF:4, ook omdat er voor mijn gevoel minder bugs enzo zijn.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 14:52:
En wat geeft Battelfield hardline dan zoveel COD gevoel?Zelf vond ik COD altijd geweldig alleen die toekomstige shit waar ze nu steeds mee aankomen maakt het voor mij kapot.Wil geen jumps en lasergun troep.Toen ik AW voor het eerst zag op youtube moest ik meteen denken aan Duck Hunt van de Nintendo 8bit.Vogeltjes uit de lucht schieten.Iedereen vloog door de lucht met die boost jumps.Ik hou van echte wapens en echte kogels en niet dat sience fiction.Maar ik heb wel eens op youtube gekeken naar battelfield 3 en 4 maar vond altijd die mappen zo extreem groot terwijl ik toch wel meer van rushen met een SMG ben.En je had volgens mij ook 3 soorten types.Assault Engineer en nog iets en dat leek mij ook nooit echt leuk.Wat spelen betreft ben ik niet bekend met BF vandaar dat ik het dus ook niet weet.Dus wat is er dan aan Hardline wat zoveel op COD lijkt?En niet op de oude Battelfields?Bedoel dus de gameplay.Als dat dan weer veel op de oude COD lijkt dan denk ik dat voor mij die game wel de moeite waard is. :*) :*) :*) :*)
Hardline heeft veel kleinere maps dan BF3 en 4. Nog steeds iets groter dan een CoD map. Ook zijn er meer routes dan bij de meeste CoD maps (daar zijn altijd maar 3 hoofd looproutes).

Besturing is wel echt BF. Veel minder strak dan CoD. Dat is vooral een voorkeursdingetje.

Classes zijn er ook in Hardline maar er is verl minder te unlocken. Daardoor is het stukken overzichtelijker.

In BF3 en 4 moet je samenwerken om te winnen. In Hardline kun je veel meer alleen bereiken. Al loop je dan wel soms tegen een muur van verdedigers op. Je merkt wel dat er meer lone wolfs zijn in Hardline dan in BF3 of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja dat klinkt wel goed.Ben ook een lonewolf meestal met SMG.En ja kleinere mappen hebben zeker mijn voorkeur.Maar de besturing is minder strak?Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:29:
Hmm ja dat klinkt wel goed.Ben ook een lonewolf meestal met SMG.En ja kleinere mappen hebben zeker mijn voorkeur.Maar de besturing is minder strak?Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Besturing is niets mis mee, maar als je op een console met een muis/keyboard gaat spelen dan is de besturing net wat anders dan op een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Als je de game wilt halen voor de MP dan zou ik voor de PS4 gaan omdat daar gewoon veel meer man online zijn.

Mocht je niet kunnen wennen aan de DS4 dan kan je altijd nog een Venom-X of Xim4 aanschaffen om met muis en keyboard te gamen. (voor dat beetje PC gevoel ) ;)

Speel zelf ook met een Venom-X omdat ik niet overweg kan met een controller. bevalt me prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
GerardHenninger schreef op zondag 12 april 2015 @ 05:02:
[...]

Hardline wordt niet zoveel op de PC gespeeld, het meeste nog op de PS4 : http://bfhstats.com/
(op dit moment van schrijven 5.622 PC spelers en 44.445 PS4 spelers).

Als je op de PC wilt blijven spelen dan zou je voor Battlefield 4 kunnen gaan, maar dat is echt een hele andere game dan CoD (in mijn ogen veel leuker/beter). Hardline speelt wel iets meer als CoD.... soms.

Ik was ook een PC gamer maar ben overgestapt op de Xbox 360 en daarna de PS4 omdat ik gewoon geen zin had in drivers installeren, vastlopers (alhoewel je die op de console ook soms hebt), upgraden etc etc. Ik wil relaxed op de bank kunnen hangen en kunnen gamen, zonder veel moeite.

Als je overstapt naar een console dan is het wel heel erg wennen, ookal ga je met een keyboard en een muis spelen.

[...]

Dat is simpelweg niet waar; ik speel BF4 op de PS4 met een paar keyboard+muis spelers en ze gaan net zo vaak dood als andere spelers. Ik win het vaak genoeg van ze. Als je het zou vergelijken met een PC gamer die met een console controller speelt vs een normale PC gamer.... dan misschien klopt het, maar over het algemeen speel je op een console net zo fijn FPS-games als op een PC, het is alleen heel erg wennen. Daarnaast heb je aim assist (dat is dus NIET hetzelfde als een aimbot) en dat werkt meestal wel fijn.
5622 is echt bizar weinig. Hoeveel heeft BF4 PC spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Tennisbal schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:51:
[...]

5622 is echt bizar weinig. Hoeveel heeft BF4 PC spelers?
Yep, niet echt populair op de PC.

BF4 heeft, op dit moment, iets meer dan 10.000 spelers op de PC.
Pagina: 1