Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Summier sammengevat: Gamen. Het systeem moet alle games op ultra kunnen draaien, 1080p met maximale FPS. Ook moet het futureproof zijn en alle spellen die de aankomende 2/3 uitkomen makkelijk op het hoogste niveau aankunnen en kunnen concurerren met de mainstream componenten van de aankomende 2/3jaar.
Wellicht wil ik gaan beginnen met video-editing, maar dat heeft niet de hoogste prioriteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500-3000. 3000 is echt het maximale en alleen als de kwaliteit/prijs verhouding het toelaat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alle randapparatuur inclusief Windows 8.1
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker de mogelijkheid tot uitbreiden 2 GPU's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet merkgebonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kwaliteit boven alles. Evenzo x99 Moederbord en DDR4 Ram, omdat mijn budget dat toelaat en futureproof is.
Ga je overklokken?
Jazeker, hier dient rekening mee gehouden te worden.
Ik weet dat de Titan X momenteel de beste commerciele grafische kaart is, echter wil ik weten of dit een verstandige keuze is, misschien is 2x een goedkopere GPU een betere koop?
Hoor graag van jullie
Summier sammengevat: Gamen. Het systeem moet alle games op ultra kunnen draaien, 1080p met maximale FPS. Ook moet het futureproof zijn en alle spellen die de aankomende 2/3 uitkomen makkelijk op het hoogste niveau aankunnen en kunnen concurerren met de mainstream componenten van de aankomende 2/3jaar.
Wellicht wil ik gaan beginnen met video-editing, maar dat heeft niet de hoogste prioriteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500-3000. 3000 is echt het maximale en alleen als de kwaliteit/prijs verhouding het toelaat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alle randapparatuur inclusief Windows 8.1
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker de mogelijkheid tot uitbreiden 2 GPU's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet merkgebonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kwaliteit boven alles. Evenzo x99 Moederbord en DDR4 Ram, omdat mijn budget dat toelaat en futureproof is.
Ga je overklokken?
Jazeker, hier dient rekening mee gehouden te worden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5930K Boxed | € 619,50 | € 619,50 |
| 1 | Gigabyte GA-X99-Gaming 7 WIFI | € 278,95 | € 278,95 |
| 1 | Asus GeForce GTX Titan X | € 1.191,95 | € 1.191,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 177,95 | € 177,95 |
| 1 | Corsair RM750 | € 129,80 | € 129,80 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 196,01 | € 196,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.784,11 | |
Ik weet dat de Titan X momenteel de beste commerciele grafische kaart is, echter wil ik weten of dit een verstandige keuze is, misschien is 2x een goedkopere GPU een betere koop?
Hoor graag van jullie
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2015 21:43 ]