Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Keyboard voor een lefty

Pagina: 1
Acties:

• Orion314
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-04 15:20
Dag vrienden van de technologie :3

Ik zit met een vraag, ik heb me een nieuwe computer samengesteld, alles erop en eraan, maar nu zoek ik nog een toetsenbord. Ik heb altijd gegamed op een laptop, de laatste zijnde de asus g73jh.

Nu met de overstap naar desktop kan ik maar niet wennen aan de grotere ruimtes tussen de toetsen.
Met dat ik linkshandig ben (het maakt het niet gemakkelijk! :d) speel ik al m'n games met de arrow keys en
numpad keys (alez, lacht nekeer goed ;) ).

Nu vroeg ik me af of er dus keyboards bestaan die de layout hebben van een laptoptoetsenbord (zie: http://images.bit-tech.ne...ng-laptop/asus-g73-2w.jpg),
dus zonder (teveel) ruimte tussen de arrow keys en de numpad keys.
Heb deze al gevonden, maar daar zijn de arrowkeys geintegreerd in de numpadkeys: http://www.roccat.org/en/Products/Gaming-Keyboards/Arvo/

Lang leve de lefties ! :D

Merci voor de reacties ;)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Volgens mij zijn er genoeg.
Hoe heten die toetsen? Scissor switch.
http://tweakers.net/categ...pFihqbGBsiSRsZmFiBhSvrQUA

Iig heb je dan iets qua indeling wat er op lijkt. Maar volgens mij zul je gewoon moeten zoeken naar je ideale indeling. Of genoeg ruimte hebben om je toetsenbord op te schuiven zodat je wel met wasd kunt spelen?

Ik begrijp wat je zoekt trouwens. Maar idd moet je er toevallig tegenaan lopen.

[ Voor 82% gewijzigd door Arunia op 11-04-2015 20:25 ]

• Orion314
Het is niet dat ik specifiek een chiclet wil, gewoon waar de toetsen dicht bij elkaar staan zonder ruimte tussen de arrow keys en de numpad :). Vraag dus of er mensen zijn die zo'n toetsenborden kennen, want er is niet echt een zoekfunctie voor hé ;)

Okay bedankt Arunia, zie al wat opties die toch al de moeite zijn om te overwegen :).
Zal hopen dat er tussen de tweakers mensen zitten die toevallig al zo'n toetsenbord tegengekomen zijn ^_^.

[ Voor 28% gewijzigd door Orion314 op 11-04-2015 20:33 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-11 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je bedoelt dus iets wat hier op lijkt: pricewatch: CM Storm QuickFire TK (Blue switch), of voor iets goedkoper: pricewatch: Roccat Arvo.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Orion314
Dat zijn ze inderdaad _/-\o_

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-11 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik ben zelf ook linkshandig, maar niet voor de muis. Het toetsenbord wat jij wilt, vind ik persoonlijk weer erg vervelend, omdat ik juist de ruimte tussen de toetsen gewend ben. ;) Vandaar dat ik ook direct wist wat je zocht.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1