Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop poker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ben van plan om een laptop te kopen, heeft er iemand ideeën, suggesties, tips?

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk poker spelen. Hierbij belangrijk dat er verschillende pokerclients tegelijk runnen, een programma dat de gespeelde handen opslaat, Skype, etc. Ga hem niet gebruiken voor videogames of grafische dingen. Goed werkgeheugen, goede processor en een SSD kaart lijken me het belangrijkst.

Wat is je budget?

Rond de 800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Accuduur of gewicht niet erg belangrijk. Grootte gewoon een beetje standaard.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Tevreden over het gebruik van m'n laatste Acer, maar andere merken zijn ook prima.

Bedankt!

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:27
Hmm.. Fietsbel heeft wel een punt. Je hebt weinig eigen ideeën aangedragen. Als ik je toch een tip mag geven, kijk eens op de site van Dell. Zelf heb in goede ervaringen met die laptops. Ik zou speciaal naar een 17 inch fullHD model kijken. Als je wat meer dingen naast elkaar open wil hebben (wat ik me kan voorstellen bij poker) komt dat goed van pas

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 14:05

• Mad Maniak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Grootte gewoon een beetje standaard.
...en dan verwachten dat de ideale laptop voor je aangedragen wordt. :')

Zoals al eerder gezegd: doe zelf het voorwerk. Ga naar een winkel en kijk naar de verschillende groottes, blader door de pricewatch. Als je een meer specifieke hulpvraag formuleert wordt je met veel plezier geholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mad Maniak op 16-04-2015 12:02 ]

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:59
Wat vind je hier van?

pricewatch: Asus R556LA-DM838H

of

pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 59440287

of

pricewatch: Acer Aspire E5-771-5202

Zelf zou ik voor de Asus gaan of de acer als je wat meer opslag wilt.

Succes

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-11 22:55
Jansen-nl schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:49:
Hmm.. Fietsbel heeft wel een punt. Je hebt weinig eigen ideeën aangedragen. Als ik je toch een tip mag geven, kijk eens op de site van Dell. Zelf heb in goede ervaringen met die laptops. Ik zou speciaal naar een 17 inch fullHD model kijken. Als je wat meer dingen naast elkaar open wil hebben (wat ik me kan voorstellen bij poker) komt dat goed van pas
Ik heb dat dus totaal niet. Heb nu zelf diverse Dell laptops gehad (zowel prive als zakelijk). Voor mij is het geen optie meer. Heb nu bijvoorbeeld een Dell Precision M6800. Machtig mooi apparaat, super snel enzo. Maar (net als bij al mijn collega's) blijft het ding maar continu blazen. Ongeacht of de cpu/gpu nu hard aan het werk is. Al zit ik alleen in Word en verder alles afgesloten .. dan nog klinkt het ding als een stofzuiger.
Daarvoor had ik een Dell als prive laptop.. Totaal 6x een reparateur over de vloer gehad in 2 maanden tijd!! Uiteindelijk gaven zelfs zij het op. |:(

Maar goed, on-topic.
Volgens het DAA (LAA) beleid is het de bedoeling dat men met een eigen voorstel komt.
Zie: LAA beleid

*sowieso

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 11:40
Eigenlijk kan je al die zaken op elke willekeurige laptop. Specs als GPU, CPU en mem zijn niet heel belangrijk voor een poker machine.

Het enige waar je moet naar kijken is resolutie en schermgrote.
Als je een wat serieuzer speelt heb je vaak meerdere tafels open staan. Dan is het wel handig als al die tafels kan verdelen over je scherm....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Pagina: 1