Hi tweakers!
Advies gevraaghd tbv van uitbreiding van mijn huidige set.
Voor films ben ik hier heel erg tevreden over en voor muziek is het helemaal niet slecht . Maar er is ruimte voor verbetering!
Ik ben dus op zoek naar 2 vloerstaanders om deze set te complementeren. Voor films kan ik deze set dan vervolgens als 7.1 gebruiken, alternatief gebruik ik 2 speakers als tweede zone.
De reden dat ik echter wil uitbreiden is om 2.0 (evt 2.1) goed muziek te kunnen luisteren!
De opties waar ik nu over aan het denken ben zijn:
Laatste optie zou zijn om speakers van een ander merk te kopen. Voor 2.0 zal dit perfect gaan, ben echter bang dat dit voor surround bij films niet meer lekker gaat klinken.
Iemand advies enig advies voor mij?
Advies gevraaghd tbv van uitbreiding van mijn huidige set.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Denon AVR 2113 | € 599,- | € 599,- |
4 | Boston Acoustics A 25 (Zwart) | € 99,- | € 396,- |
1 | Boston Acoustics A 250 (Zwart) | € 179,- | € 179,- |
1 | Boston Acoustics ASW 650 (Zwart) | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.174,- |
Voor films ben ik hier heel erg tevreden over en voor muziek is het helemaal niet slecht . Maar er is ruimte voor verbetering!
Ik ben dus op zoek naar 2 vloerstaanders om deze set te complementeren. Voor films kan ik deze set dan vervolgens als 7.1 gebruiken, alternatief gebruik ik 2 speakers als tweede zone.
De reden dat ik echter wil uitbreiden is om 2.0 (evt 2.1) goed muziek te kunnen luisteren!
De opties waar ik nu over aan het denken ben zijn:
- BA A250
- BA A360
- BA M250
Laatste optie zou zijn om speakers van een ander merk te kopen. Voor 2.0 zal dit perfect gaan, ben echter bang dat dit voor surround bij films niet meer lekker gaat klinken.
Iemand advies enig advies voor mij?
[ Voor 0% gewijzigd door bieske op 11-04-2015 17:46 . Reden: typos ]