Bash 'script' nodig, wie helpt?

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heren, even een voor jullie waarschijnlijk simpele vraag. Ik heb het Python script 'Auto-Sub' op mijn iMac draaien tbv het downloaden van subtitles. Probleem is dat deze er om onverklaarbare reden soms na enkele uren 'uitklapt' (en er dus geen subtitels meer gedownload worden). Het zal wellicht bij een update gefixt worden maar voor nu is het erg lastig.

Dus ik zat te denken, is het niet mogelijk een simpel bash script te starten dat niets anders doet dan AutoSub.py starten? Aangezien scripts sequentieel worden doorlopen moet het mogelijk zijn toch (geen kans op dubbele 'starts').

Het zou er dus ongeveer zo uit komen te zien:

1) start autosub.py

*enkele uren later een crash*

2) wacht 10 seconden oid
3) terug naar 1

En dat ad inifinitum oid. Ik kan echter voor geen millimeter programmeren (en heb hier ook niet echt aanleg voor of behoefte aan), is er iemand die dit zo uit z'n mouw schudt? Zou top zijn! Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nee. We verwachten hiet op GoT eigen inzet en zullen niet jouw werk voor je gaan doen.
Maar ik verwacht dat MacOS ongetwijfeld een scheduler ingebouwd zal hebben (cron?), dus kijk daar eens naar :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Niets meer aan toe te voegen :). Deze topic gaat op slot.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.