Hoi Tweakers, ik heb eens een vraagje.
Ik ben op zoek naar een deftige laptop, maar er is tegenwoordig zoveel keuze en mogelijkheden dat ik even de bomen niet meer zie door het bos.
Waarvoor zou ik hem gebruiken :
The Sims 2 ( dus niet een extreem zware versie maar toch voldoende zwaar om rekening te houden met het RAM geheugen en dergelijke (en een DVD lezer/schrijver van doen te hebben)
Internet en fora
Betalingen online
Kleine fotobewerkingen met Photofiltre
Wat ik tot hiertoe ben tegen gekomen waarvan ik denk : 'dit kan wel een goede zijn' :
- TOSHIBA C70D-B-307
- ACER E5-521-65BL
- ACER ASPIRE E5-571-3634
Kan iemand mij misschien een handje helpen met kiezen/beslissen/aanraden?
Ohja, prijsklasse liefst tot 500€ en ook liefst een Azerty toetsenbord of course als Belg zijnde
Alvast bedankt!
groetjes Kim!
Ik ben op zoek naar een deftige laptop, maar er is tegenwoordig zoveel keuze en mogelijkheden dat ik even de bomen niet meer zie door het bos.
Waarvoor zou ik hem gebruiken :
The Sims 2 ( dus niet een extreem zware versie maar toch voldoende zwaar om rekening te houden met het RAM geheugen en dergelijke (en een DVD lezer/schrijver van doen te hebben)
Internet en fora
Betalingen online
Kleine fotobewerkingen met Photofiltre
Wat ik tot hiertoe ben tegen gekomen waarvan ik denk : 'dit kan wel een goede zijn' :
- TOSHIBA C70D-B-307
- ACER E5-521-65BL
- ACER ASPIRE E5-571-3634
Kan iemand mij misschien een handje helpen met kiezen/beslissen/aanraden?
Ohja, prijsklasse liefst tot 500€ en ook liefst een Azerty toetsenbord of course als Belg zijnde
Alvast bedankt!
groetjes Kim!