Een aantal van mijn toetsen werken niet meer. Ze reageren gewoon niet als ik ze indruk. Vermoedelijk komt dit door vocht in de badkamer. Is een vervanging van het toetsenbord genoeg of kan er meer aan de hand zijn, zoals een kapot moederbord?
Je hebt een PC in je badkamer?
Waarom niet gewoon testen met een ander toetsenbord? Als je zelf geen tweede toetsenbord hebt, even 5 minute lenen van de buren. Of jouw toetsenbord daar proberen.
Het probleem kan aan het toetsenbord liggen en/of een de PC. Waarschijnlijk, het toetsenbord zelf.
Waarom niet gewoon testen met een ander toetsenbord? Als je zelf geen tweede toetsenbord hebt, even 5 minute lenen van de buren. Of jouw toetsenbord daar proberen.
Het probleem kan aan het toetsenbord liggen en/of een de PC. Waarschijnlijk, het toetsenbord zelf.
[ Voor 89% gewijzigd door lordsnow op 10-04-2015 23:21 ]
Een aanal van mijn glazen bollen werken niet meer. Ze reageren gewoon niet als ik erin kijk. Vermoedelijk komt dit door de dichte mist. Is een vervanging van de glazen bol genoeg of kan er meer aan de hand zijn, zoals een topicstarter die een veel te karige openingspost neerzet?
En dit staat in PMG omdat?...
Anyway wat heb je zelf al geprobeerd?
Ik ga maar aannemen dat het een Windows laptop is (laptop vanwege de badkamer, windows, tja waarom niet), in dat geval al het virtuele keyboard geprobeerd om een software probleem uit te sluiten?
Eventueel een ander toetsenbordje geleend van een andere pc/de buren?
Overigens wel handig als je de volgende keer dat je een topic opent daar langer dan 5 seconden de tijd voor neemt en het nog even door leest, de hoeveelheid aannames die we moeten doen is nogal groot zo...
@ShitHappens: Lijkt een landelijk probleem te zijn, mijn glazen bol werkt ook niet
Anyway wat heb je zelf al geprobeerd?
Ik ga maar aannemen dat het een Windows laptop is (laptop vanwege de badkamer, windows, tja waarom niet), in dat geval al het virtuele keyboard geprobeerd om een software probleem uit te sluiten?
Eventueel een ander toetsenbordje geleend van een andere pc/de buren?
Overigens wel handig als je de volgende keer dat je een topic opent daar langer dan 5 seconden de tijd voor neemt en het nog even door leest, de hoeveelheid aannames die we moeten doen is nogal groot zo...
@ShitHappens: Lijkt een landelijk probleem te zijn, mijn glazen bol werkt ook niet
[ Voor 7% gewijzigd door RGAT op 10-04-2015 23:21 ]
Fixing things to the breaking point...
- pc of laptop?
- toetsenbord gewassen?
- voelen knoppen normaal aan, als je kapot zijn zijn ze nauwelijks in te drukken of veren nauwelijks terug.
- al ander usb poort geprobeerd
- al ander toetsenbord geprobeerd?
- toetsenbord gewassen?
- voelen knoppen normaal aan, als je kapot zijn zijn ze nauwelijks in te drukken of veren nauwelijks terug.
- al ander usb poort geprobeerd
- al ander toetsenbord geprobeerd?
Trein?
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen. Excuses voor het onduidelijke verhaal.
Ik denk dat het door de stoom komt omdat ik vaak in bad zit met laptop langs me, filmpje kijken ofzo. Ander toetsenbord werkt gewoon. Maar ik neem aan dat het van binnen is gaan roesten en dat dat zich misschien kan uitbreiden naar andere delen van de laptop. Of is dat niet het geval en zou een vervanging van het toetsenbord genoeg moeten zijn. Knoppen kunnen gewoon normaal ingedrukt worden, ze reageren alleen niet. het gaat om esc, backspace, g en h.
Ik denk dat het door de stoom komt omdat ik vaak in bad zit met laptop langs me, filmpje kijken ofzo. Ander toetsenbord werkt gewoon. Maar ik neem aan dat het van binnen is gaan roesten en dat dat zich misschien kan uitbreiden naar andere delen van de laptop. Of is dat niet het geval en zou een vervanging van het toetsenbord genoeg moeten zijn. Knoppen kunnen gewoon normaal ingedrukt worden, ze reageren alleen niet. het gaat om esc, backspace, g en h.
En waar in je verhaal komen processors, moederborden of geheugen aan bod?
Dat wordt dan die laptop eens openschroeven, kijken wat er te vinden is. Misschien een flatcable die niet helemaal lekker zit, of inderdaad wat corrosie. Wie zoekt zal vinden!
Off-topic, maar mag ik je aanraden niet met je laptop in de badkamer te gaan zitten. Vroeg of laat (weet niet hoe oud de laptop is) gaat je laptop hoogstwaarschijnlijk van binnen roesten door al dat vocht. En daar staat geen garantie op.Jetro. schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:46:
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen. Excuses voor het onduidelijke verhaal.
[ Voor 0% gewijzigd door kulter20 op 11-04-2015 21:20 . Reden: Correct Nederlands ;-) ]
Live today, because it could be your last
Pagina: 1