Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech G502 snelheid minder

Pagina: 1
Acties:

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:24
Gegroet,

Sinds een uur is de snelheid van mijn LogitechG502 een stuk minder, ik kon tot een uur geleden met kortere bewegingen de muis van de ene kant van het scherm naar de andere kant krijgen. In Windows de muis snelheid op het hoogste zetten heeft weinig invloed.

Iemand een idee wat er hier aan de hand is? Software voor de muis kan ik btw niet vinden, als ik naar de Logitech website gaat krijg ik te lezen dat ik via opties naar dpi moet. Muis is nu een half jaar oud

De muis is veel langzamer in hearthstone maar ook gewoon in windows/ over het bureaublad etc

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:10
Meen je dit nou serieus? Zo'n muis kopen en dan er niks vanaf weten, laat staan de software ervoor installeren.

• MetalSonic
Arn0uDz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:12:
Meen je dit nou serieus? Zo'n muis kopen en dan er niks vanaf weten, laat staan de software ervoor installeren.
Ik heb net maar eens de software gedownload (had ik nog niet gedaan).. Maarja zie daar niet iets over het aanpassen van de snelheid waarmee ik de muis kan bewegen.

Ik heb de muis btw gekregen (cadeau), en ik wilde hem vooral omdat je hem zwaarder of lichter kan maken met gewichtjes, rest interesseert mij weinig ;)

De muis is nu ook volledig up to date, nieuwste update gedownload & geïnstalleerd

[ Voor 7% gewijzigd door MetalSonic op 10-04-2015 21:23 ]

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:10
Je kan de muis met de software verschillende DPI snelheden geven. Waarschijnlijk heb je op 1 van de 2 knopjes naast de linkermuis knop gedrukt, of het 2e knopje onder de scrolwiel.

• MetalSonic
Arn0uDz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:25:
Je kan de muis met de software verschillende DPI snelheden geven. Waarschijnlijk heb je op 1 van de 2 knopjes naast de linkermuis knop gedrukt, of het 2e knopje onder de scrolwiel.
ik heb nu op een knopje gedrukt aan de linker kant en nu is hij weer te snel, met andere woorden ik heb tijdens 't gamen wat lopen indrukken en er zelf een zooitje van gemaakt.

Nu mag dit topic wel dicht en ga ik uit schaamte in een hoekje zitten ;)

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 16:00
yeshh yeshh let the shame flow through you :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mizojojo op 10-04-2015 21:40 ]

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-11 17:44
Met de G502 kan je alles aanpassen. Ik raad aan om een paar guides op youtube te zoeken. Deze review zegt veel: http://www.tested.com/tec...roteus-core-gaming-mouse/

• MetalSonic
gangsta_playa schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:44:
Met de G502 kan je alles aanpassen. Ik raad aan om een paar guides op youtube te zoeken. Deze review zegt veel: http://www.tested.com/tec...roteus-core-gaming-mouse/
:D omg i love this mouse, nooit geweten dat je zo snel en makkelijk je dpi kon aanpassen en wat de invloed daarvan is O+ ..... *gaat weer in zijn hoekje zitten* 8)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:03
Afbeeldingslocatie: http://files.tested.com/photos/2014/04/14/55-60001-g_software-1397488825.jpg

Dit kun je gewoon doen in je Logitech Gaming Software, heb hem zelf ook en is ideaal. :)
Pagina: 1