Beste Twekaers, Ik ben mij aan het oriënteren op het bouwen van een gaming PC ik probeer de standaard tempalte zoveel mogelijk aan te houden, mocht je vragen hebben maar nog liever suggesties reageer dan alstublieft! Bedankt alvast.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe PC wil ik de nieuwste spellen als Witcher, GTA V , Lord O The Rings Shadow Of Morder etc kunnen spelen. Momenteel denk ik aan de setup hieronder, graag hoor ik van jullie wat jullie zouden veranderen of dat er dingen tussen zitten wat zonde is of niet goed samen kan functioneren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Budget schommelt rond de 1200-1300 euro all in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik begin vanuit het niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb mij laten informeren door een verkoper en ben op het volgende uitgekomen:
Kast: Coolermaster Case N500
Moederbord: Intel Gigabyte GA - Z97P - D3
Processor: Intel Core i5 4690 (3,5 ghz)
DDR: Corsair DDR3 Valueselect 2x8GB 1333
Grafische kaart: GeForce GTX970 Gaming
Voeding: Corsair PSU Builder VS550
SSD: Kingston SSD V300 240GB
Harde schijf: Seagate HDD 3,5'' 1TB ST1000DM003 S-ATA3 64MB
Extra koeling: SCythe CPU Cooler SCMG-4000 Mugen 4
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle suggesties, ik ben van mening dat een Geforce grafische kaart bijna een must is voor gaming, maar laat mij graag overtuigen als dit niet waar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alle nieuwste spellen op Ultra kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Ik ben van mening dat overklokken met mijn kennis van de hardware een te groot risico is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe PC wil ik de nieuwste spellen als Witcher, GTA V , Lord O The Rings Shadow Of Morder etc kunnen spelen. Momenteel denk ik aan de setup hieronder, graag hoor ik van jullie wat jullie zouden veranderen of dat er dingen tussen zitten wat zonde is of niet goed samen kan functioneren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn Budget schommelt rond de 1200-1300 euro all in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik begin vanuit het niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb mij laten informeren door een verkoper en ben op het volgende uitgekomen:
Kast: Coolermaster Case N500
Moederbord: Intel Gigabyte GA - Z97P - D3
Processor: Intel Core i5 4690 (3,5 ghz)
DDR: Corsair DDR3 Valueselect 2x8GB 1333
Grafische kaart: GeForce GTX970 Gaming
Voeding: Corsair PSU Builder VS550
SSD: Kingston SSD V300 240GB
Harde schijf: Seagate HDD 3,5'' 1TB ST1000DM003 S-ATA3 64MB
Extra koeling: SCythe CPU Cooler SCMG-4000 Mugen 4
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle suggesties, ik ben van mening dat een Geforce grafische kaart bijna een must is voor gaming, maar laat mij graag overtuigen als dit niet waar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alle nieuwste spellen op Ultra kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Ik ben van mening dat overklokken met mijn kennis van de hardware een te groot risico is.