Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BBG] Mini-itx gamesysteem - mei 2015

Pagina: 1
Acties:

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:14

Bolletje

Moderator Harde Waren
Topicstarter

[BBG] Mini-itx gamesysteem - mei 2015

Waar het high-end gamesysteem deze editie zich laat zien door een grote behuizing met grote videokaarten, proberen we met het mini-itx gamesysteem de andere kant van het spectrum op te zoeken. Hierbij kan getoond worden dat goede gameprestaties niet enkel zijn voorbehouden voor fysiek grote systemen. Mini-itx moederborden zijn steeds meer gemeengoed en zijn vaak voorzien van alle broodnodige functionaliteit.

Als richtlijn wordt 900 euro aangehouden. De euro-koers heeft de prijzen van componenten wel omhoog gedreven waardoor het geheel een paar tientjes duurder uitvalt dan de vorige keer.

Enfin, mijn eerste voorstel:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 179,95€ 179,95
1Gigabyte GA-B85N Phoenix€ 89,80€ 89,80
1Gigabyte GV-N970IXOC-4GD€ 353,95€ 353,95
1Silverstone Sugo Series 13 (plastic front panel met nep aluminium finish)€ 41,90€ 41,90
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 61,50€ 61,50
1Seasonic S12G 450W€ 67,95€ 67,95
1Crucial MX100 256GB€ 94,95€ 94,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 890,-
  • De behuizing komt mede voort uit de review die ik heb gelezen van Foritain. productreview: Silverstone Sugo Series 13 (plastic front panel met nep aluminium finish) review door Foritain Er is ook een versie met een mesh-voorkant.
  • Het moederbord heeft alle functionaliteit die een gebruiker zich kan indenken. Uiteraard ben je wel beperkt in uitbreidingsopties, maar dat is de prijs die je moet betalen als je voor compactheid gaat (en binnen een redelijk budget wil blijven).
  • Over de GTX970 is nog steeds veel discussie over of die het waard is of niet. Feit is wel dat Gigabyte met dit model een compacte maar competente videokaart op de markt heeft gezet.
  • In eerste instantie de quadcore i5 4460 met stockkoeler. De stockkoeler is niet zo groot en is makkelijk te installeren; grote towerkoelers installeren in een compacte behuizing is lastiger.
  • Qua voeding zit er nu een redelijk prijzige Seasonic in. Wellicht kan hier nog op bespaard worden zonder in te leveren op kwaliteit.
Waar ik zelf nog aan dacht is een extra harde schijf en/of grotere ssd. Met titels als GTA V die een schijfruimte nodig heeft van 65GB zit een enkele ssd ook al vrij snel vol.

Laat uw mening horen! :)

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Er is in vergelijking met de BBG van januari geen nieuw of bijzonder onderdeel gekomen dus ik zie het nu niet echt.

Behalve de behuizing natuurlijk, maar dat is toch het meest persoonlijke onderdeel in de gehele PC. Dus om daarvoor nu een nieuwe BBG Te maken? Door de review krijgt de behuizing zelf ook genoeg aandacht.

[ Voor 47% gewijzigd door -The_Mask- op 10-04-2015 16:54 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:55
Als de stockkoeler word gebruikt, waarom dan tactical geheugen?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Lednov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 21:51
NitroX infinity schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:33:
Als de stockkoeler word gebruikt, waarom dan tactical geheugen?
zo hoog is dat anders ook weer niet.
Per definitie snap ik de keuze voor tactical niet. want ballistix is goedkoper. dat de tactical low voltage is en wel één hele CAS latency sneller is, merk je toch geen reet van.

• Thomascr9695
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-04-2022

Thomascr9695

Vape nation Vʌ

Is dit niet een leuk systeempje?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 179,95€ 179,95
1Asus H81I-PLUS€ 75,-€ 75,-
1Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5€ 367,95€ 367,95
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 52,95€ 52,95
1Sharkoon Shark Zone C10€ 32,95€ 32,95
1Scythe Slip Stream 1200rpm, 120mm€ 5,95€ 5,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 56,-€ 56,-
1Seasonic S12II-Bronze 520W€ 56,95€ 56,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 922,65

Wat vinden jullie ervan?

i5 4460 - 1060, COFFEE LAKE, HERE I COME

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Topicstarter
-The_Mask- schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:52:
Er is in vergelijking met de BBG van januari geen nieuw of bijzonder onderdeel gekomen dus ik zie het nu niet echt.
Is ook zo, maar dat is een punt met zo'n beetje alle systemen. Bij het budget-, basis en mainstreamgamesysteem zijn de configuraties ook niet aan heel veel verandering onderhevig. Laatste grote omslag daar waren de nieuwe videokaarten van NVIDIA (GTX970) waardoor de prijzen van AMD ook aangepast werden.
Behalve de behuizing natuurlijk, maar dat is toch het meest persoonlijke onderdeel in de gehele PC. Dus om daarvoor nu een nieuwe BBG Te maken? Door de review krijgt de behuizing zelf ook genoeg aandacht.
Heb je misschien iets anders in gedachten? :) Als jullie zeggen dat het weinig waarde toevoegt dan is het misschien verstandiger andere opties langs te gaan.Je moet dan alleen kijken of je niet tegen hetzelfde argument aanloopt: dat er weinig verandering is t.o.v. de vorige keer.

• NitroX infinity
Workstations waren voor het laatst aanwezig in Juli 2014 als ik me niet vergis.
reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014

Thuisserver uit Maart 2014;
reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2014

Misschien die weer eens behandelen voor de verandering?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 21:38

mirno

私の名前はMirnoです

Mooie systemen.
Zelf zou ik er wel een aparte koeler op doen, zoals
- pricewatch: Scythe Big Shuriken 2 Rev. B
- pricewatch: Noctua NH-L9i

Met die ITX systemen is wifi nog weleens handig. Omdat ik aan neem dat deze ook weleens voor meenemen zijn bedoeld, hierbij moederbord met Wifi ondersteuning als optie: pricewatch: ASRock H97M-ITX/ac

Zelf vind ik dit wel een bijzondere behuizing: pricewatch: Silverstone RAVEN RVZ01 Erg compact en de normale variant van de GTX 970 past er zelfs in. Nadeel is dat je hiervoor een duurdere SFX voeding moet nemen.
Er komt echter een nieuwe variant van de behuizing uit, de RVZ02, hier past dan een normale voeding in.

[ Voor 5% gewijzigd door mirno op 11-04-2015 17:03 ]

我的名字是Mirno

Verwijderd

Volgens mij is de videokaart te lang voor de behuizing.

• -The_Mask-
  • Niet online
Zou idd 2mm te lang kunnen zijn, maar een 17cm lange ITX kaart lijkt mij iig nergens nodig.

AMD Nieuwsdiscussie

• marcop82
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:26:
[...]

Volgens mij is de videokaart te lang voor de behuizing.
Deze lijkt juist perfect te passen: http://hardforum.com/show...1041533945#post1041533945

mITX is voornamelijk veel vooronderzoek doen, ipv. lukraak componenten kopen. Zeker GPU, CPU-cooler en PSU moet kritisch bekeken worden qua maten.

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Topicstarter
NitroX infinity schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:53:
Workstations waren voor het laatst aanwezig in Juli 2014 als ik me niet vergis.
reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014

Thuisserver uit Maart 2014;
reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2014

Misschien die weer eens behandelen voor de verandering?
Thuisserver had ik ook al in gedachten (voordat dit topic geopend werd). Die wilde ik echter de volgende keer oppakken, omdat daar minder duidelijk was met welk doel de thuisserver dan ingezet zou worden.

Die MSI GTX970 zou fraai zijn als die zo precies zou passen. :)

• NitroX infinity
Wat dacht je van een goedkopere itx gaming bak?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-4160 Boxed€ 113,95€ 113,95
1MSI H81I€ 67,95€ 67,95
1MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB (v1)€ 139,95€ 139,95
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 52,95€ 52,95
1Silverstone Sugo Series 13 (plastic front panel met nep aluminium finish)€ 41,90€ 41,90
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 63,-€ 63,-
1be quiet! System Power 7 400W€ 42,-€ 42,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 616,65

Verwijderd

Topic komt goed uit, wil namelijk binnen een paar weken een nieuw compact systeem samenstellen / bestellen. Wat voor mij erg belangrijk is (en ik denk voor elke gebruiker van dit soort systeem) is de geluidsproductie. Het liefst zo stil mogelijk.

Een fanless PSU is dat een optie, of zou dat te veel warmte genereren? Tevens zou ik de stock CPU cooler vervangen door een stille, maar welke past er in de Sugo13?

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Bolletje fijn, hier heb ik wat aan, mijn huidig systeem is te oud denk ik voor GTA 5(ga kijken of ie wil starten zo) dus bedankt

Het grote adblocking topic

• Lednov
Bolletje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:22:
[...]Thuisserver had ik ook al in gedachten (voordat dit topic geopend werd). Die wilde ik echter de volgende keer oppakken, omdat daar minder duidelijk was met welk doel de thuisserver dan ingezet zou worden.
Je kan het alvast opzetten, de toentertijd (goede) discussie was de reden de boel wat te verzetten, meer tijd om meerdere systemen neer te zetten. en een aanpak zoals de vorige keer kan geen kwaad, waarom zou een 'special' per se één systeem moeten zijn?
Misschien een idee om in de BBGte verwijzen hiernaar?
voiceovermode]"Volgende keer in de BBG: de Thuisserver! Ga nu naar het forum en doe mee!"[/voiceovermode]
NitroX infinity schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:47:
Wat dacht je van een goedkopere itx gaming bak?

*SNIP*
Dat ik het eigenlijk in het geheel niet zo goedkoop vind... En, op de langere termijn, vooral duurkoop.

Ik blijf een voorstander van de Cooler Master Elite 130. Voor een ITX systeem is het wat aan de 'grotere' kant. Dat heeft wel als voordeel dat er lange(re) GPUs in kunnen. voor degene die dat willen, kan er ook nog een normale (geen slimline blabla) DVDbrander er in.

ik zou dan op zoiets uitkomen tel nog wel ff voor de vorm er een euro of 350 bij op voor een GPU.
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 182,-€ 182,-
1ASRock B85M-ITX€ 77,95€ 77,95
1Cooler Master Elite 130€ 37,95€ 37,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 56,49€ 56,49
1Cooler Master V450 Semi-Modular€ 72,95€ 72,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 522,29

op GPU/CPU na (ik heb deze CPU) is het zoals hier thuis staat en bevalt prima!

• NitroX infinity
Lednov schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:24:
[...]

Dat ik het eigenlijk in het geheel niet zo goedkoop vind... En, op de langere termijn, vooral duurkoop.
Ik zei ook niet dat het goedkoop was ;) En op de langere termijn duurkoop? Dat ligt er maar net aan. Voor iemand die niet de nieuwste veeleisende spellen op de allerhoogste instellingen speelt, of voornamelijk oudere spellen, is dit een prima bakje voor de komende 4 jaar.

• Lednov
dan nog vind ik het duur. ik weet dat jij nogal fan bent van de i3, alleen ik zie de meerwaarde niet tegen over een Pentium.

desalwelteplus, vind ik dat je wel een punt aanhaalt. ook in de ITX systemen kan het helemaal geen kwaad om hier verschillende budget opties te hebben.

• NitroX infinity
Mooi dat je over de meerwaarde van de i3 begint want die is er wel;

http://pclab.pl/art57777-24.html

Zelfs een overgeklokte Pentium @ 4,5GHz doet het slechter dan een standaard geklokte i3 4160, plus de minimum fps is hartstikke laagbij de Pentium.

:Y)

• Lednov
wat ik mij uit al die testen kan herinneren is dat de min. FPS te wensen overlaat, alleen dat de gemiddelde FPS gelijk of zo niet hoger liggen... zit je dan met een i3 die het dubbele kost...

• NitroX infinity
De gemiddelde fps mag dan wel bij elkaar in de buurt liggen, maar als het fps met die Pentium schommelt tussen bijvoorbeeld de 10 en de 100 fps dan voelt dat hartstikke schokkerig aan en eigenlijk onspeelbaar.

De i3 zet stabielere fps neer en dat is volgens mij het geld meer dan waard. Wil je goedkoper, dan koop je een 860K. Maar die Pentium is onder geen enkele voorwaade een betere keus dan de i3 en zoals deze test aantoont is ie ook niet beter dan de 860K.

• SRich
Als ik voor een I serie zou gaan moet het dan i3 of i5 worden ?

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Topicstarter
Lednov schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:24:
[...]

Je kan het alvast opzetten, de toentertijd (goede) discussie was de reden de boel wat te verzetten, meer tijd om meerdere systemen neer te zetten. en een aanpak zoals de vorige keer kan geen kwaad, waarom zou een 'special' per se één systeem moeten zijn?
Misschien een idee om in de BBGte verwijzen hiernaar?
voiceovermode]"Volgende keer in de BBG: de Thuisserver! Ga nu naar het forum en doe mee!"[/voiceovermode]
Klopt; ben ik van plan.

Nu nog focus op mini-itx game.
Waarom verkies je trouwens de CM 130 boven de Silverstone S13?

SRich schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:45:
Als ik voor een I serie zou gaan moet het dan i3 of i5 worden ?
Dit topic is een discussie voor de volgende BBG, niet voor persoonlijk advies. Je kan dan het beste een topic aanmaken in de aankoopadvies fora (CAA/DAA).

• SRich
Was geen aankoop advies maar meer van wat kan je beter doen ?

• Lednov
Bolletje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:20:
[...]

Klopt; ben ik van plan.

Nu nog focus op mini-itx game.
Waarom verkies je trouwens de CM 130 boven de Silverstone S13?
dat staat in mijn post waarom.

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Elite 130 is een prima kast en geeft ruimte voor een optical.. echter is wel flink groter en de SilverStone wint het toch als een chic bakkie neer wilt zetten. Beetje kwestie van smaak. Persoonlijk zou ik dan eerder naar de SG08-Lite kijken die een tijdje terug in de BBG stond (geen idee wanneer meer), ruimte heeft voor grotere GPU's (spaart ook weer wat uit vermoed ik), en kwalitatief een stapje (lees: 2 stappen) beter is. Ook iets groter dan de SG13, maar kleiner dan de Elite 130.

pricewatch: Silverstone Sugo SST-SG08B-Lite

Nadeel: zijn we 20 euro armer. Maar goed, voor een BBG is het misschien leuk om ook te laten zien dat het -echt- klein kan, en dus minder diep ipv enkel wat lager: oftewel de SG13 is best prima dan.

Desondanks zou ik de SG08-Lite toch even overwegen. Al wordt het lastig met budget, zeker omdat:

een 900 euro PC met stock koeler in een compacte case, zeker zonder standaard actieve koeling, zou ik zelf nooit overwegen. Daarnaast is een niet modulaire voeding in de SG13 met stevige GPU een druk bakkie. Maar goed, als je gold-rated voor bronze laat vallen dan heeft Seasonic nog altijd mooie M12 modulaire voedingen die prima passen. Een andere besparing kunnen we halen door een goedkoper moederbord te pakken. Is er een reden waarom een voordeligere H81 geen optie is? Zelfs met een extra HDD er bij zie ik geen reden tot een duurder model als we al op het randje van budget zitten (uitgaande bolletje zn startpost) en we de centjes kunnen spenderen aan extra koeling of een extra HDD.

Probleem met HTPC koeling is het gebrek aan echt goedkope oplossingen. Gelid Siberian is een echt goedkope optie als we geen budget hebben voor meer, maar de volgende stappen (en echt serieuze upgrades) zijn:

pricewatch: Raijintek Zelos - leuk, prima, maar niet heel goed leverbaar

of

pricewatch: Scythe Big Shuriken 2 Rev. B en dan zijn we weer 33+ euro verder.

• NitroX infinity
Waarom zie ik toch met regelmaat mensen Raijintek spul aanbevelen terwijl het slecht verkrijgbaar is?

• -The_Mask-
  • Niet online
Dan is het waarschijnlijk wel aardig spul en als het in een paar BBG's staat wordt het vanzelfs goed leverbaar. :Y)

AMD Nieuwsdiscussie

• NitroX infinity
Ja, of mensen worden gesponsord om het te zeggen :+

• NitroX infinity
Weer een suggestie;

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-4160 Boxed€ 113,95€ 113,95
1MSI H81I€ 68,50€ 68,50
1Gigabyte GV-N960IXOC-2GD€ 204,95€ 204,95
1Cooler Master Elite 110€ 33,-€ 33,-
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 54,-€ 54,-
1Antec VP350P€ 33,25€ 33,25
1Crucial MX100 256GB€ 100,95€ 100,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 608,60

Sterkere videokaart en de HDD heb ik weggelaten, ik was kennelijk de enige met een HDD in het lijstje.

Voor een budget van ongeveer €625 is dit een aardig systeem. Ja, een R9 280/280X/285 bied meer waar voor z'n geld door de grotere geheugenbus en de extra gigabyte aan geheugen. Maar raad eens? Die passen allemaal lekker niet in deze kast en ze hebben een sterkere voeding nodig :+

Met een i5 4460 komt dit systeem overigens op zo'n €690 uit.

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Duur avondje gehad, ik stel dus maar even voor dat we de behuizing ook veranderen naar iets van Raijintek. Maar serieus, dat is echt een prima ding en één van de weinige interessante mini koelers die (ruim) onder de 30 euro zit, althans in mijn ervaring.

Mbt mijn voorgaande post. Big Shuriken 2 kan zo te zien op geen manier gecombineerd worden met een PCI-E kaart op een mITX bord, dus dat is zeker geen optie en dat beperkt de keuze nog meer.

Standaard Shuriken kan nog wel in sommige behuizingen, maar voor de SG13 is die te krap, dan zie ik eigenlijk helemaal geen alternatieven meer. Jammer dat het allemaal om aanschafprijs draait, want een Noctua L9i is een mooie investering voor de komende x jaren.

SST AR06 is interessant maar de L9i is momenteel even duur. Phanteks TC90LS is nergens op voorraad, en dan resteert....?

• NitroX infinity
Raijintek
Slecht verkrijgbaar spul in een Best Buy Guide?

• Pwuts
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Waarom zie ik hier met regelmaat een zekere persoon genaamd NitroX infinity producten afschrijven alleen al op basis van de leverbaarheid? Dat zegt immers niks over de kwaliteit. Bovendien zullen meer winkels het gaan aanbieden zodra er veel vraag naar is, en die vraag kan worden gecreëerd met een BBG. :P

¯\_(ツ)_/¯

• NitroX infinity
Ik zeg ook niet dat het slecht spul is, ik vind echter dan in een Best Buy Guide (let op 'best buy'), de producten ook goed leverbaar moeten zijn. De BBG's zijn geen platform om ervoor te zorgen dat meer winkels het product gaan aanbieden, dat is de taak van de fabrikant zelf.

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik vind NitroX eerlijk gezegd hier wel gelijk in hebben. Rajintek levert prima prijs/kwaliteit spullen, maar het moet wel voldoende leverbaar zijn. Shops waar vaak besteld wordt, als Megekko, Azerty, Alternate... zie ik al niet er tussen staan. Een Best Buy Guide moet een groot publiek aanspreken, en de enige iets redelijke waarop hij op het moment leverbaar is is SiComputers (Afuture is niet direct beschikbaar). Een winkel dus! En naar mijn mening is dat te weinig.

Maar goed, dat is mijn mening, en daar wordt in de BBG topics vrijwel nooit naar geluisterd :X

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• -The_Mask-
  • Niet online
Als die drie webshops het alleen kunnen leveren dan is de kans groot dat het uit Duitsland komt en dat is hier ook het geval. Komt bij een Duitse leverancier weg die er maar 25 op voorraad heeft, niet heel veel dus en de kans dat het beter leverbaar wordt bij andere webshops is dus ook niet groot. Of te wel het is gewoon geen optie voor de BBG. Je kunt het wel als persoonlijk advies gebruiken voor iemand natuurlijk.

AMD Nieuwsdiscussie

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Topicstarter
De Raijintek koelers met de beperkte beschikbaarheid zie ik nu inderdaad niet thuishoren in de BBG. Uiteraard is er te beargumenteren dat de beschikbaarheid beter wordt als die koelers worden opgenomen in de BBG (ie. winkels gaan ze speciaal inkopen). Echter is dat nog steeds een onzekerheid waarbij de BBG bij plaatsing op de website wel gelijk toepasbaar moet zijn. En dus niet dat er een disclaimer staat 'Ja, eigenlijk is het wel een goede koeler, maar hij is niet goed beschikbaar'. Goede beschikbaarheid en marketing zijn ook kosten voor fabrikanten die je terugziet in een hogere prijs.

Enfin; enkele punten die ik terug zie komen in de discussie:
- Behuizing is nog geen unanieme beslissing over. De beste alternatieven lijken de Silverstone 13 en de Coolermaster 110.
- Moederbord kan waarschijnlijk goedkoper. Mijn idee: basismoederbord standaard met de uitgebreidere Gigabyte GA-B85N Phoenix als opmerking bij de uitleg.
- Geen Tactical werkgeheugen
- (Semi-)modulaire voeding zodat je minder kabels in de kleine behuizing hebt. (bij onderstaand voorstel zit die er nog niet in)
- Videokaart een GTX970; óf de compacte Gigabyte GTX970 óf de grotere MSI Gaming. Hangt van de behuizing af.

Dan kom je op het volgende uit:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 183,95€ 183,95
1ASRock H81M-ITX€ 66,60€ 66,60
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 378,-€ 378,-
1Silverstone Sugo Series 13 (plastic front panel met nep aluminium finish)€ 42,93€ 42,93
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 54,-€ 54,-
1Seasonic S12G 450W€ 67,95€ 67,95
1Crucial MX100 256GB€ 100,95€ 100,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 894,38

• NitroX infinity
Past dat Gigabyte Phoenix moederbord niet gewoon in het budget als je voor een Antec VPF 450W voeding gaat en/of een Crucial BX100?

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Is het mogelijk om met een budget van €900 dit systeem te bouwen met nog een HDD er bij? 256GB totaal lijk me toch wat krap voor je systeem als je er een aantal jaren mee wilt doen.
Pagina: 1