Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen? Gebruiken voor mijn studie.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?Welke programma's het zijn weet ik niet, maar het is voor mijn opleiding werktuigbouwkunde die ik in september ga beginnen. Van wat ik heb gehoord zijn het zware programma's
Wat is je budget?Niet meer dan 1000 euro.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 700-800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?Ja
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeurenGeen apple voor de rest maakt het me niet uit.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
De laptop moet voldoen aan de specificaties hieronder
Specificaties Aanbevolen
Processor Intel Core i5/AMD A6
Grafisch 1920 x 1080
Geheugen (RAM) 6-8 GB
Harddisk (opslag) meer dan 250 GB, eventueel SSD
Besturingssysteem Windows 7 64 bit/ Windows 8.1 64 bit / MAC OSX 10.9
Accuduur 2 uur
Draadloos Wireless N in 5Ghz band (a radio)
Wat ga je met je laptop doen? Gebruiken voor mijn studie.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?Welke programma's het zijn weet ik niet, maar het is voor mijn opleiding werktuigbouwkunde die ik in september ga beginnen. Van wat ik heb gehoord zijn het zware programma's
Wat is je budget?Niet meer dan 1000 euro.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 700-800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?Ja
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeurenGeen apple voor de rest maakt het me niet uit.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
De laptop moet voldoen aan de specificaties hieronder
Specificaties Aanbevolen
Processor Intel Core i5/AMD A6
Grafisch 1920 x 1080
Geheugen (RAM) 6-8 GB
Harddisk (opslag) meer dan 250 GB, eventueel SSD
Besturingssysteem Windows 7 64 bit/ Windows 8.1 64 bit / MAC OSX 10.9
Accuduur 2 uur
Draadloos Wireless N in 5Ghz band (a radio)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 14:47 ]