ik heb onlangs mijn bedrijf verkocht waar ik een duit aan heb overgehouden om te herinvesteren in iets nieuws. Ik heb altijd fotografie erg leuk gevonden en zit er serieus aan de denken om hier als zzper in te gaan investeren en eindelijk te gaan doen wat ik leuk vind om er mijn geld mee te gaan verdienen.
verder heb ervaring met dslr camera's en lighroom.
Het hoeft niet veel op te leveren maar de uitdaging van opdrachten scoren en mooie foto's afleveren lijkt me erg leuk.
Ik heb een bedrag van ongeveer 25k in gedachte om het op te zetten.
Denk aan nieuwe geschikte camera, lenzen lampen, printer goed beeldscherm (misschien een goede imac geschikt?) etc. Misschien ook een cursus nemen?
Ik hou zelf van canon camera's maar sta open voor alles.
Ik ben van plan om te beginnen met het fotograferen van huisdieren, paarden, honden shows etc.
Mijn vraag: met welke hardware moet ik rekening mee houden om te beginnen?
verder heb ervaring met dslr camera's en lighroom.
Het hoeft niet veel op te leveren maar de uitdaging van opdrachten scoren en mooie foto's afleveren lijkt me erg leuk.
Ik heb een bedrag van ongeveer 25k in gedachte om het op te zetten.
Denk aan nieuwe geschikte camera, lenzen lampen, printer goed beeldscherm (misschien een goede imac geschikt?) etc. Misschien ook een cursus nemen?
Ik hou zelf van canon camera's maar sta open voor alles.
Ik ben van plan om te beginnen met het fotograferen van huisdieren, paarden, honden shows etc.
Mijn vraag: met welke hardware moet ik rekening mee houden om te beginnen?