Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MysticTeka
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 07:08
Ik heb een nieuwe smartphone nodig en heb al heel wat zitten zoeken.
Mijn uiteindelijke keuze is op deze twee gevallen:

Samsung J1
pricewatch: Samsung Galaxy J1 Zwart

Sony Xperia E3.
pricewatch: Sony Xperia E3 Zwart

Welke van deze twee zou de beste keuze zijn?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
De Motorola Moto E 2015 zou de beste keuze zijn.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Momus schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:35:
De Motorola Moto E 2015 zou de beste keuze zijn.
Mee eens, goedkoper, sneller, geen skins, draait nu op Android 5.0.2 en krijgt de nieuwste 5.1 binnenkort, accu gaat lang mee en de nieuwe Moto E heeft ook nog 4G.

En als je perce 1 van de 2 wilt, Sony is beter dan dr Samsung J1, die heeft volgens reviews veel last van lag en vast lopers, echter ik raad alsnog de nieuwe Moto E (2015) aan.

Verwijderd

Ik denk dat beide androids die jij noemt niemand je hier zou aanraden. Over het algemeen is het devies om in het segment onder de 150 euro, ook in china of voor windows phone te kijken. Als je nu percé nog een android wilt uit een Nederlandse winkel dan is de Moto-E ook een prima keuze voor rond de 120 euro.

• MysticTeka
Eventueel ook geen andere Samsung of Sony telefoon ofzo? De china of windows phone spreken me niet echt aan en ik heb nog nooit motorola gehad..

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Nou, dan wordt het hoog tijd voor een Motorola. In jouw prijsgebied werkelijk met afstand de beste hier te krijgen.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
MysticTeka schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:16:
Eventueel ook geen andere Samsung of Sony telefoon ofzo? De china of windows phone spreken me niet echt aan en ik heb nog nooit motorola gehad..
Zelfs qua bouw kwaliteit is de nieuwe Moto E beter, het is echt een stevige toestel, de rest heb ik al eerder gezegd, het is 100% je geld waard.
En anders is Lumia 535 of 630 een nette keuze maar dat is Windows Phone.

Let wel op, als je de nieuwe moto e haalt, wel de nieuwe en wel de 4g variant, dat is diegene die je geld waard is, de niet 3g model en de oudere versie zijn tegenwoordig zwakker.

• MysticTeka
Net de Moto E 2015 4g besteld, dank je voor de goede raad allemaal
Pagina: 1