Wellicht handig om te weten. Vandaag liep mijn Mozilla Thunderbird (laatste versie) vast na het opstarten. Ook in Safe mode liep hij vast. Nadat ik mijn mail via een ouwe Mac met Mac email programma had opgehaald. Kwam ik erachter dat dat programma ook vastliep als ik de van Mijn ING Nieuws met als titel Razendsnel en gemakkelijk kleine bedragen afrekenen aanklikte verstuurd 7:33. Blijkbaar zat in die een of ander virus. Na geforceerd uitzetten van de Mac, email programma was niet uit te zetten en bleef hangen, zag ik dat de mail verdwenen was.
Vervolgens op m'n PC nogmaals thunderbird opgestart voordat hij weer vastliep ook de bewuste email gedelete. Probleem lijkt nu verholpen.
Dit is de allereerste keer dat ik een email kreeg die de email programma's deed crashen. Dit is dus iets nieuws en bezonder heftigs. Let wel ik gebruik in Thunderbird platte tekst (plain text).
Wellicht dat meer mensen dit probleem zijn tegengekomen in elk geval weet je nu waar het aan ligt als je email programma crashed.
Vervolgens op m'n PC nogmaals thunderbird opgestart voordat hij weer vastliep ook de bewuste email gedelete. Probleem lijkt nu verholpen.
Dit is de allereerste keer dat ik een email kreeg die de email programma's deed crashen. Dit is dus iets nieuws en bezonder heftigs. Let wel ik gebruik in Thunderbird platte tekst (plain text).
Wellicht dat meer mensen dit probleem zijn tegengekomen in elk geval weet je nu waar het aan ligt als je email programma crashed.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers