Dag beste Tweakers,
Ik ben toe aan een nieuwe pc. Ik heb hier meerdere redenen voor, 1 daarvan is dat de pc in de woonkamer komt te staan. Hierdoor heb ik mijn 3 schermen gedag gezegd omdat ik dat er niet netjes uit vind zien. Ik heb ook momenteel een watergekoelde 2600K met 570 tweemaal in SLI. Dit vind ik te opzichtig en onhandig met veranderen van onderdelen.
Hierdoor heb ik het onderstaande systeem samengesteld. Volgens mij voldoet hij aan de volgende eisen: klein, krachtig, stil.
Het scherm word waarschijnlijk een Dell U3415W of misschien een Acer Predator XR341CK als hier binnenkort wat meer over bekend word ( duurd lang
)
( Ik ga ook een NAS aanschaffen voor de opslag dat hoeft dus niet intern )
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Aan de volgende bezigheden besteed ik verdeeld ongeveer evenveel tijd: Gamen, Videobewerken, Fotobewerken en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 euro voor het systeem zelf, randapparatuur is al in bezit op het scherm na wat waarschijnlijk een Dell U3415W gaat worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 stuks samsung evo 840 van 256GB en 2 Seagate Barracuda 7200.14 2TB schijven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, stil, krachtig.
Ga je overklokken?
Uiteraard! Gratis extra performance, wie wil dat niet?
Ik ben toe aan een nieuwe pc. Ik heb hier meerdere redenen voor, 1 daarvan is dat de pc in de woonkamer komt te staan. Hierdoor heb ik mijn 3 schermen gedag gezegd omdat ik dat er niet netjes uit vind zien. Ik heb ook momenteel een watergekoelde 2600K met 570 tweemaal in SLI. Dit vind ik te opzichtig en onhandig met veranderen van onderdelen.
Hierdoor heb ik het onderstaande systeem samengesteld. Volgens mij voldoet hij aan de volgende eisen: klein, krachtig, stil.
Het scherm word waarschijnlijk een Dell U3415W of misschien een Acer Predator XR341CK als hier binnenkort wat meer over bekend word ( duurd lang
( Ik ga ook een NAS aanschaffen voor de opslag dat hoeft dus niet intern )
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Aan de volgende bezigheden besteed ik verdeeld ongeveer evenveel tijd: Gamen, Videobewerken, Fotobewerken en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 euro voor het systeem zelf, randapparatuur is al in bezit op het scherm na wat waarschijnlijk een Dell U3415W gaat worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 stuks samsung evo 840 van 256GB en 2 Seagate Barracuda 7200.14 2TB schijven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 406,95 | € 406,95 |
| 1 | ASRock Fatal1ty X99M Killer | € 217,80 | € 217,80 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 367,95 | € 367,95 |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Wit | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | BitFenix Phenom & Phenom M Vented sidepanel - Wit | € 11,35 | € 11,35 |
| 1 | Noctua NH-U14S | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | BitFenix Spectre Pro All Black 230mm | € 15,97 | € 15,97 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS4C4G4D240FSA | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | Corsair RM650 | € 109,- | € 109,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.429,87 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, stil, krachtig.
Ga je overklokken?
Uiteraard! Gratis extra performance, wie wil dat niet?