Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bestanden op FTP-server zetten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker-vrienden,

Ik zit met een probleem, en ik weet niet waar ik moet beginnen. Middels FileZilla en Cyberduck, probeer ik bestanden op een server te zetten, maar dat gaat niet. Hieronder heb ik de situatie geschetst:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/11096489_868505973188463_5858286996933609993_o.jpg

De verbinding is als geheel traag, maar valt vooral elke 20 seconde weg. Superkut als je bestanden wilt uploaden bijvoorbeeld. Er zitten dus twee routers tussen, daar zit denk ik het probleem. Maar ik heb gewoon te weinig kaas gegeten van IP-adressen en shit. :P

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Dank,

Kameelherder.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Leuke tekening :P

Speelt het op meerdere FTP-servers of een specifieke? En staat die FTP-server in de LAN (eigen netwerk) of in de WAN (internet)?

[ Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 10-04-2015 11:40 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Haal je Sitecom router er eens tussenuit?

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:06
zitten die experiabox en die sitecom router in dezelfde ip range?

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Precies of beter nog schakel die sitecom als accesspoint.
Twee routers achter elkaar is nooit een goed idee.
Zie:

[HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Verwijderd

Topicstarter
@AW_Bos:
Probleem speelt op meerdere servers van verschillende hosting-firma's. Ik heb geen idee 'waar' die FTP-server staat. Ik probeer Wordpress op een FTP-server te zetten van een derde partij iig. :)

@Jelle:
Ga ik nu proberen.

@Boers706:
Geen idee. Dat is dus waar mijn kennis ophoudt. Wat Ben(V) zegt, dat begrijp ik, maar ik weet niet zo goed hoe dit kan vermeiden. :P

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 09:34
Probeer bij je ftp server connectie ook te spelen met de active/passive optie. Verder is het wel zo dat ftp-servers vaak disconnecten na 5 minuten ofzo, maar 20 seconden is wel heel kort.

Persoonlijk denk ik niet dat je zelf veel zou moeten veranderen aan je eigen router-instellingen om een externe FTP te contacteren.

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:51:
Wat Ben(V) zegt, dat begrijp ik, maar ik weet niet zo goed hoe dit kan vermeiden. :P
Lees de link die ik erbij gaf hoe je dit moet vermijden.
Schakel de sitecom als accespoint en niet als router.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de router er tussenuit gehaald, en het eerste 1 uurtje deed-ie het redelijk, qua bestanden overzetten. Maar nu ben ik weer terug bij af. Hoop gebok en gedoe voor kleine files en zelfs door de mappenstructuur 'lopen' binnen filezilla zorgt voor veel vastlopers. :'(

Router er er zeker tussen uit, WIfi ook uitgezet dus verbinding via de kabel die direct is aangesloten.

Bah.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Ben(V), sorry had niet gezien dat je er een link bij zette, ik ga het proberen. Bij voorbaat al dank!

• Ximon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 11:08
Als het zonder Sitecom router niet goed werkt gaat het met ook niet goed werken, hoe je dat ding ook configureert. Heb je nog internet-gerelateerde problemen met andere sites? Zo ja, dan ligt het misschien aan de Experiabox. Zo nee, dan moet je eens met de beheerder van de FTP server gaan praten ;)

(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

FTP is een antiek protocol en nog onveilig ook. Niet gebruiken. Gebruik FTPS of SFTP.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1