Na het verplaatsen van mijn huidige tv pricewatch: Samsung UE40EH6030 Zwart naar de slaapkamer, ben ik opzoek naar een nieuwe TV voor de woonkamer.
Dit leek mij een mooie mogelijkheid om meteen een tv van een maat groter te nemen +-48-55 inch.
Ik zoek een?
+Afmeting >48 inch
+Refresh rate >100Hz
+Redelijk/goed geluid
+Niet te hoge input lag
-Smart TV hoeft niet
-3D TV hoeft ook niet
Wat is je budget?
Max €800,-
Dit is precies mijn twijfel punt. In de pricewatch vindt ik TV's met bovenstaande eisen vanaf €450,- tot mijn max €800,-. Alleen heeft dit voor mij nu echt meerwaarde?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De Tv komt in de woonkamer, dus gewoon kabeltelevisie, series via Netflix, gamen op de PS4 en af en toe een film.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Grundig 48 VLE 5421 BG Zwart
pricewatch: Sharp LC-50LD264E Zwart
pricewatch: Toshiba 48L5441DG (buitenlands model) Zwart
pricewatch: Samsung UE48H6400AW Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805B Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
De bovengenoemde Samsung en de Sony zijn uitgaande van de reviews zeer goede TVs.
Echter zijn deze €150 tot 250 euro duurder dan de andere modellen, zoals de Toshiba.
Helaas is er erg weinig te vinden over de minder bekende modellen en ben ik vooral bang dat de werkelijke refresh rate van deze televisies lager ligt dan 100Hz.
Heeft er iemand meer kennis ervaring met de Grundig/Sharp/Toshiba Tvs?
Zal ik met mijn gebruik en eisen veel merken tussen de goedkopere Tvs of de duurdere?
Het is makkelijk om meteen voor de Sony/Samsung te gaan, maar als het weinig meerwaarde heeft hou ik die +- €200 liever in mijn zak om andere dingen van te kopen
Kortom ik zoek de Tv die ik al heb pricewatch: Samsung UE40EH6030 Zwart maar dan in de afmeting 48-55 inch en zo goedkoop mogelijk
Dit leek mij een mooie mogelijkheid om meteen een tv van een maat groter te nemen +-48-55 inch.
Ik zoek een?
+Afmeting >48 inch
+Refresh rate >100Hz
+Redelijk/goed geluid
+Niet te hoge input lag
-Smart TV hoeft niet
-3D TV hoeft ook niet
Wat is je budget?
Max €800,-
Dit is precies mijn twijfel punt. In de pricewatch vindt ik TV's met bovenstaande eisen vanaf €450,- tot mijn max €800,-. Alleen heeft dit voor mij nu echt meerwaarde?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De Tv komt in de woonkamer, dus gewoon kabeltelevisie, series via Netflix, gamen op de PS4 en af en toe een film.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Grundig 48 VLE 5421 BG Zwart
pricewatch: Sharp LC-50LD264E Zwart
pricewatch: Toshiba 48L5441DG (buitenlands model) Zwart
pricewatch: Samsung UE48H6400AW Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805B Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
De bovengenoemde Samsung en de Sony zijn uitgaande van de reviews zeer goede TVs.
Echter zijn deze €150 tot 250 euro duurder dan de andere modellen, zoals de Toshiba.
Helaas is er erg weinig te vinden over de minder bekende modellen en ben ik vooral bang dat de werkelijke refresh rate van deze televisies lager ligt dan 100Hz.
Heeft er iemand meer kennis ervaring met de Grundig/Sharp/Toshiba Tvs?
Zal ik met mijn gebruik en eisen veel merken tussen de goedkopere Tvs of de duurdere?
Het is makkelijk om meteen voor de Sony/Samsung te gaan, maar als het weinig meerwaarde heeft hou ik die +- €200 liever in mijn zak om andere dingen van te kopen
Kortom ik zoek de Tv die ik al heb pricewatch: Samsung UE40EH6030 Zwart maar dan in de afmeting 48-55 inch en zo goedkoop mogelijk
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris