Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Draadloos toetsenbord met trackpad (zoals deze: pricewatch: Logitech K400 Wireless Touch Keyboard (QWERTY) )

Wat is je budget?
Max 20 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang hij maar goed werkt

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een laptop die ik gebruik als mediacenter (xbmc, soms vlc, soms internetten, sabnzbd, sickbeard, couchpotato. De laptop staat altijd aan, maar ik moet hem nu telkens bedienen met een andere laptop via teamviewer, ik wil dus een makkelijk toetsenbord met trackpad, met een goed bereik (de laptop staat in een kast ca. 4 meter van waar ik zit). Omdat ik het toetsenbord niet heel vaak wil gebruiken wil ik er max iets van 20 euro aan uit geven.

Ik wil het liefst dat logitech toetsenbord, maar 32,50 is me te duur. Dus als iemand weet of hij ergens goedkoper te krijgen is, of als iemand een goed(koper) alternatief weet, hoor ik het graag.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:10
Binnen budget is er vrij weinig verkrijgbaar.
Je hebt deze
pricewatch: Medion RF636 Draadloos toetsenbord met Touchpad Maar ziet er net erg stevig uit

Deze trust pricewatch: Trust Tacto Wireless Entertainment Keyboard with Touchpad wordt slecht beoordeelt, geen aanrader.

En daarna wordt alles al duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met 20 euro ben je heel beperkt. Zelf heb ik de pricewatch: Microsoft All-in-One Media Keyboard die nu 27 euro kost.

Ik zou die 7 euro extra wel uitgeven, dit is een prima bordje voor bij een mediaspeler ofzo. Een goedkoper bordje zoals die Trust is dan snel weer van dermate kwaliteit dat ze ook bij weinig gebruik niet lang meegaan. Goedkoop is duurkoop enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
TERW_DAN schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:09:
Met 20 euro ben je heel beperkt. Zelf heb ik de pricewatch: Microsoft All-in-One Media Keyboard die nu 27 euro kost.

Ik zou die 7 euro extra wel uitgeven, dit is een prima bordje voor bij een mediaspeler ofzo. Een goedkoper bordje zoals die Trust is dan snel weer van dermate kwaliteit dat ze ook bij weinig gebruik niet lang meegaan. Goedkoop is duurkoop enzo :P
Die had ik inderdaad ook al gezien, maar ik vraag me af, welke is beter die microsoft, of dan toch de logitech?

Het microsoft toetsenbord is nu 29,90, dus dat scheelt dan 2,50 t.a.v. het logitech toetsenbord. Als ik dan een toetsenbord van 30 euro kan kopen, kan ik net zo goed 2,50 meer uit geven als die veel beter is, dus wat zeggen jullie?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb ze allebei gebruikt, maar kan niet zeggen dat ik de ene beter vind dan de andere eigenlijk. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik de goedkoopste pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:10
De Microsoft ziet er ook het mooiste uit :)
Pagina: 1