Computer beveiligingsslot schroef

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smrschippers
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-07-2023
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een product zoals:
https://www.tryten.com/cable-case-lock-round.html

Ik kan het echter nergens in Nederland vinden. Bovenstaande site levert niet uit aan Nederland. Ik heb namelijk een Antec Sonata Proto kast, daar zit geen oog aan de achterkant om een beveiligingskabel doorheen te halen.

Weet iemand waar ik een schroef met oog kan kopen, of heeft iemand wellicht een andere oplossing? Ik heb de Kensington kabels al.

Ik hoor het graag! Alvast hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Is (was?) het niet standaard dat je gewoon een hangslot door twee oogjes achterop de kast kan hangen?
Anders gewoon 2 gaten boren, hang je daar iets doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Ik heb een tijd terug ergens een heel cheap kensington-achtig kabeltje gehaald bij een locale winkel, en daar zat zo'n soortegelijk ding bij, en is supersterk (gebruik ik voor mijn monitor) Zoiets misschien een idee? Die hele kabel was 5,- ofzo, dus bijna net zo duur als die losse schroef die je laat zien :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smrschippers
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-07-2023
Er zit helaas geen oog achter de kast. Als ik een gat boor in de kast, dan komt de kabel in de PC uit. Dat is niet handig, want het is niet echt een lange kabel. Dat is niet echt een optie.

Wat betreft hetgeen jij bedoelt BaRF, er zit inderdaad een oog bij, maar die kan ik op geen enkele wijze bevestigen: de gaten waar ik dat oog in kan haken zijn te klein of te groot helaas.