http://www.elephone.cc/elephone-p7000.html
Prijs: ± 200 EUR
Iemand ervaringen met Elephone?
SVP startpost aanpassen (zie PM) anders gaat het topic over een paar dagen dicht.
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 05-05-2015 19:08 ]

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 05-05-2015 19:08 ]

Verwijderd

Precies, ik ga wachten tot er een review is, en kijk dan hoe die eruit ziet.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:02:
[afbeelding]
Magnesium dat klinkt een stuk beter dan simpel aluminium.
Alleen als ik naar de non-renders kijk de echte plaatjes twijfel ik wel over hoe goed de bouwkwaliteit echt is. Op de foto's lijken de naden van de randen niet perfect aan te sluiten, bij de voorbezels niet en bij de camera niet.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
Verwijderd
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
Volgens mij had je al een antwoord, toch?Guru1000 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 10:35:
Ik zit aan een elephone p7000 te denken. De bazel is niet groot en vind ik prima, Waar vind de zwarte rand van het scherm om het scherm relatief groot en ook aan de onderkant is hij zelfs nog groter. Toch beetje vreemd, of niet?
De jiayu s3 lijkt dit niet te hebben. Ook mijn huidige Samsung s3 heeft dit niet.
Zou dit echt zo zijn bij de p7000 of alleen de pre-productie modellen betreffen? Opde renders hebben ze die zwarte rand niet of nauwelijks.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 08:07:
Pro-tip: kijk nooit naar renders, maar naar third party-foto's, of beter, naar videobeelden. Je ziet keer op keer dat de vroegere plaatjes c.q. renders ontzettend smalle bezels hebben. Ga je dan naar filmpjes en reviews kijken blijkt er opeens 1 of 2 mm meer aan bezel aanwezig te zijn.
Het blijkt een prachtige manier om aandacht te genereren op een bijkans oververhitte markt, dus laat je er niet mee bedonderen. Productiemodellen hebben regelmatig dikkere bezels dan die strakke promotieplaatjes beloofden.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door wikiwhy op 10-05-2015 06:56 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq