Prijs selectie vraag en aanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik zat wat met de filters op de vraag en aanbod pagina te spelen en kwam een bugje tegen: wanneer je de sliders voor de prijs totaal links zet, van 'gratis' t/m '0 euro', dan lijkt hij dat filter te negeren en krijg je gewoon alles te zien in de lijst, ook producten van > 400 euro e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Niet online
Ik weet niet of Tweakers het label 'gratis' verwijderd heeft of dat ik die noemde in mijn post terwijl het helemaal niet bestaat, maar ik zie geen 'gratis' optie (meer?) bij de slider. Dus ik probeerde het even opnieuw maar dan met alleen bedragen en dat werkt ook niet helemaal:

Als ik de min en max prijs op 50 zet dan krijg ik inderdaad alleen producten van 50 euro. Schuif ik ze dan naar 25-25 dan krijg ik alleen 25 euro producten, so far so good. Maar nog 1 stapje naar links, 0-0, laat producten van alle prijzen zien, niet alleen 0 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Niet online
Deze bug zit er nog steeds in: filter van "prijsloos" tot "0 euro" laat alle advertenties zien, ongeacht de vraagprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Niet online
Geen interesse in het fixen van deze bug? Aangezien m'n originele post twee jaar oud is en er nooit een reactie gegeven is

Als ik nu vraag en aanbod de linker slider op 'prijsloos' zet, en de rechter slider op '0 euro', dan is het eerste zoekresultaat een camera van 500 euro.

[ Voor 38% gewijzigd door Heedless op 22-10-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Of het heeft geen hoge prioriteit?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
@Femme ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Niet online
Markimoo schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:41:
Of het heeft geen hoge prioriteit?
Ik neem aan dat het absoluut de laagste prioriteit heeft, maar een bug is een bug ;)
Overigens is de bug ook te zien wanneer je de sliders beiden op 0 euro zet, niet alleen op prijsloos.

[ Voor 18% gewijzigd door Heedless op 25-10-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:45
Ik schop deze weer even omhoog, omdat ik er net tegen aan liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ondertussen opgelost.
Pagina: 1