Kwam toevallig die Logitech MX Master Wireless Muis tegen en ben gisteren reviews gaan kijken en wat YT films. Aangezien ik toe ben aan een nieuwe muis en al een Logitech had (zie plaatje) en de reviews goed zijn deze bij een online shop aangeschaft en vanmiddag binnen gekregen.
De muis is groot maar werkt perfect en al die knoppen zijn fijn. Maar .....
Omdat ik dagelijks achter de pc zit (bouw websites o.a.) krijg ik weleens als ik dagen achtereen heel intensief werk wat last van mijn pols. Maar als ik erop let en rust neem af en toe gaat dat goed. Nu krijg ik met deze MX Master gelijk al last van mijn pols.
Ligt dat nu aan de muis (te groot of de vormgeving) of komt dat door de mogelijk andere vorm en is het wennen. Of doe ik wat fout? Erg vervelend.
Ik kan 'm terugsturen binnen 14 dagen maar wilde even de mening checken. En misschien weet iemand anders dan een goede vervanger voor mijnoude muis (zie plaatje, weet typenummer niet maar was met een Wave toetsenbord. Jaaaaren geleden. Erg fijne muis maar meer mogelijkheden zou ook mooi zijn.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi