For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Verwijderd
Ik heb de Logitech MX Master - Draadloze Muis aangeschaft maar het scroll wieltje moet ik vasthouden als ik aan het scrollen ben want anders zakt het beeld naar onder. Zij hier ervaringen mee? Het zou de Rolls Royce onder de muizen zijn maar ik kan er nog niet veel van ondekken
Is misschien ergens een gebruiksaanwijzing ?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 07:38:
Ik heb de Logitech MX Master - Draadloze Muis aangeschaft maar het scroll wieltje moet ik vasthouden als ik aan het scrollen ben want anders zakt het beeld naar onder. Zij hier ervaringen mee? Het zou de Rolls Royce onder de muizen zijn maar ik kan er nog niet veel van ondekkenIs misschien ergens een gebruiksaanwijzing ?
- Heb je de software geinstalleerd? Daarmee kan je de weerstand van scrollwiel instellen.
- En beetje googlen kan geen kwaad, in 3 seconden gevonden: Alles
- Wat vind je van de grootte van de muis?
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Ik heb ook wel eens last gehad met het overgaan naar een andere muis. Ik vermoed dat je gewricht op een andere manier belast kan worden door een andere ergonomie. Dat kan natuurlijk iets zeggen over de nieuwe muis, maar ook over de oudere muis.
Zelf heb ik het meeste last gehad van mijn pols, niet door 12-16u per dag bezig te zijn met computers (Geek 4 Life
) maar door teveel druk op mijn polsen te zetten. Bijvoorbeeld tijdens het sporten, tijdens het opstaan of met zware fysieke arbeid. Zo heb ik een half jaar veel last gehad van mijn polsen doordat ik vaak de gewoonte had mijn lichaamsmassa af te remmen op mijn polsgewricht in plaats van met de spieren. Ondertussen heb ik al jaren geen last meer ervan.
Zelf heb ik het meeste last gehad van mijn pols, niet door 12-16u per dag bezig te zijn met computers (Geek 4 Life
Daar heb je een punt. Maar heb ondertussen meer revieuws gelezen dat deze muis meer geschikt is voor grote handen. Denk dus dat dat meer het probleem is in mijn geval. Die andere nieuwe muis M705 werkt prima, gelukkigmarcop82 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:00:
Ik heb ook wel eens last gehad met het overgaan naar een andere muis. Ik vermoed dat je gewricht op een andere manier belast kan worden door een andere ergonomie. Dat kan natuurlijk iets zeggen over de nieuwe muis, maar ook over de oudere muis.
Zelf heb ik het meeste last gehad van mijn pols, niet door 12-16u per dag bezig te zijn met computers (Geek 4 Life) maar door teveel druk op mijn polsen te zetten. Bijvoorbeeld tijdens het sporten, tijdens het opstaan of met zware fysieke arbeid. Zo heb ik een half jaar veel last gehad van mijn polsen doordat ik vaak de gewoonte had mijn lichaamsmassa af te remmen op mijn polsgewricht in plaats van met de spieren. Ondertussen heb ik al jaren geen last meer ervan.
Ik had hetzelfde probleem, binnen een half uur last van mijn pols en onderarm. Vandaag dus maar teruggebracht naar de MediaMarkt (mental-note voor mezelf: volgende keer weer online bestellen anders doen ze heel moeilijk over retourneren als de verpakking open is).
Ik ben wel benieuwd of die M705 je nog steeds bevalt. Ik had tot nu toe altijd de oude MX Laser van Logitech, Volgens mij zit die M705 qua maten dichter in de buurt daarvan dan die onhandelbare en vooral veel te hoge MX Master. En hoe zit het met de batterij-duur van die M705? Want hij is niet oplaadbaar zag ik...
Ik ben wel benieuwd of die M705 je nog steeds bevalt. Ik had tot nu toe altijd de oude MX Laser van Logitech, Volgens mij zit die M705 qua maten dichter in de buurt daarvan dan die onhandelbare en vooral veel te hoge MX Master. En hoe zit het met de batterij-duur van die M705? Want hij is niet oplaadbaar zag ik...
Pagina: 1