Ik zoek een?
Een nieuwe telefoon, het merk maakt mij niet uit maar de telefoon moet wel verkrijgbaar zijn in Nederland.
Ik heb momenteel een Acer liquid e2(geroot), hij is nu nog vlot in gebruik maar alleen loopt af en toe vast bij whattsapp als je afbeeldingen opent(Sturen kan ik niet meer, beide camera's stuk). Ik wil er wel 2 jaar vlot mee vooruit kunnen.
Dit zijn mijn eisen:
- HD scherm (1080p)
- 2GB ram
- Maximaal 5 inch (5.1 mag ook nog wel, groter niet)
- Het liefst een Ocatcore processor of een zeer vlotte Quad core
- De accu moet het de hele dag uithouden met zwaar gebruik.
4G zou chill zijn maar is per se nodig.
Wat is je budget?
Ik wil max rond de 300 euro uitgeven aan de telefoon.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er in principe alles mee kunnen, geen speciale eisen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb al enkele telefoons gevonden. Misschien zie ik een telefoon over het hoofd of heb ik slechte punten niet opgemerkt. Verwachte releases ben ik ook benieuwd naar omdat de nood voor een nieuwe telefoon er nog niet is. De oppo R7 lijkt me wel interessant maar ik denk dat de accuduur daarvan niet geweldig zou zijn aangezien de telefoon niet bepaald dik is.
Archos 50 Diamond (Jammer dat de 2e quadcore maar 1.0Ghz is.
pricewatch: Archos 50 Diamond Zwart
Wiko Highway
pricewatch: Wiko Highway Blauw
Alcatel one touch idol x+
pricewatch: Alcatel One Touch Idol X+ Zwart
De General Mobile Discovery 2 was eerst ook een optie maar door een gebrek aan 4G afgevallen. De one plus one was ook wel een leuke telefoon geweest alleen hij is naar mijn mening veel te groot.
Een nieuwe telefoon, het merk maakt mij niet uit maar de telefoon moet wel verkrijgbaar zijn in Nederland.
Ik heb momenteel een Acer liquid e2(geroot), hij is nu nog vlot in gebruik maar alleen loopt af en toe vast bij whattsapp als je afbeeldingen opent(Sturen kan ik niet meer, beide camera's stuk). Ik wil er wel 2 jaar vlot mee vooruit kunnen.
Dit zijn mijn eisen:
- HD scherm (1080p)
- 2GB ram
- Maximaal 5 inch (5.1 mag ook nog wel, groter niet)
- Het liefst een Ocatcore processor of een zeer vlotte Quad core
- De accu moet het de hele dag uithouden met zwaar gebruik.
4G zou chill zijn maar is per se nodig.
Wat is je budget?
Ik wil max rond de 300 euro uitgeven aan de telefoon.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er in principe alles mee kunnen, geen speciale eisen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb al enkele telefoons gevonden. Misschien zie ik een telefoon over het hoofd of heb ik slechte punten niet opgemerkt. Verwachte releases ben ik ook benieuwd naar omdat de nood voor een nieuwe telefoon er nog niet is. De oppo R7 lijkt me wel interessant maar ik denk dat de accuduur daarvan niet geweldig zou zijn aangezien de telefoon niet bepaald dik is.
Archos 50 Diamond (Jammer dat de 2e quadcore maar 1.0Ghz is.
pricewatch: Archos 50 Diamond Zwart
Wiko Highway
pricewatch: Wiko Highway Blauw
Alcatel one touch idol x+
pricewatch: Alcatel One Touch Idol X+ Zwart
De General Mobile Discovery 2 was eerst ook een optie maar door een gebrek aan 4G afgevallen. De one plus one was ook wel een leuke telefoon geweest alleen hij is naar mijn mening veel te groot.
[ Voor 3% gewijzigd door Gustavo678 op 09-04-2015 21:39 ]