Sluiten van een foto bij een advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cetme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:14

cetme

DJ's, MC's en Apparatuur

Topicstarter
Hoi,

Allereerst, ik geniet er altijd weer van om op tweakers.net te surfen. De UX is zowel op mobiel als desktop gewoon "lekker" te noemen. Ik heb nooit het idee dat de interface me ophoudt om datgene te doen wat ik graag wil doen.

...tot vandaag :)
Ik zit wel eens op V&A. Niet alleen de advertenties zijn leuk om doorheen te kijken, ook de foto's zijn even zo belangrijk. En af en toe leer je eens dat er een nieuw product is uitgekomen omdat de oude plots vaker verschijnt dan voorheen (raspberry pi) ;)

Volgens mij is er een nieuwe methode geïntroduceerd om foto's van advertenties te bekijken.
Met de oude methode kon je 'weg'-klikken als je klaar was met kijken, bijvoorbeeld naast de foto, dan verdween de overlay en was je weer terug bij de advertentie. Klein nadeeltje was dat als je het origineel wilde zien, dat je dan (als ik het mij goed herinner) door werd verwezen naar de rauwe afbeelding.

Met de nieuwe methode krijg je een mooie overlay te zien, maar er zijn - naar mijn weten - twee manieren om weer terug te gaan naar de ad:
- escape indrukken
- op het kruisje klikken (op mobiel is dit de enige optie)

Dit zijn beide acties die iets "specifieks" van je vragen (of een afstand afleggen met je muis om het kruisje te bereiken, of een afstand afleggen met je vinger om de escape toets in te drukken). Je moet moeite doen om de overlay weer te sluiten, waardoor de ervaring van het browsen door de ads ietwat stroperiger wordt.

Een behoorlijke tekst voor een hele kleine nuisance, maar ik wilde het gewoon even gezegd hebben. Mocht het in lijn zijn met de visie van het overall design, dan heb ik niets gezegd :)

Hoop dat ik hiermee niet een PO, designer of devver geschoffeerd heb

www.diceandfriends.com | www.instagram.com/_DiceDJ | 5 euro korting op je eerste huur: https://www.gearbooker.com/?r=crptgv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:41

Mimiix

Professioneel Prutser

ik zie wat je bedoeld en geef je ook gelijk. Ik merkte het ook al op. daarnaast klik ik vaak net naast het pijltje waardoor ie inzoemt...

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB