Hallo,
Ik heb besloten om een mini ITX systeem te bouwen en wil graag jullie mening hierover.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zolang het prijs/prestaie verhouding goed is heb ik niet echt een maximum aan mijn budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al het randapparatuur heb ik, mechanisch toetsenbord, gaming muis, goede speakers etc.
Verder heb ik ssd Samsung 840 Evo 250GB
Harde schijven
Zalman ZM750-HP PSU (misschien overkill, maar die heb ik en hij werkt nog goed
Zalman CNPS9700 processor koeler (moet kijken of het past)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil niet besparen op energieverbruik, het is een gamesysteem, dus die zal wel wat verbruiken. Het is handig als geluidsniveau laag is, maar niet een must.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, vroeger heb ik altijd moederborden en processoren gekocht die makkelijk overklokbaar waren, maar uiteindelijk heb ik er niet veel mee gedaan
Ik denk dat GTX970 een van de betere is in zijn prijsklasse, 980 vind ik de meerprijs niet waard.
Ik heb voor MSI moederbord gekozen omdat ik de meerprijs van ASUS ROG niet kan rechtvaardigen
Verder ben ik niet zeker van de processor, is een 4460 genoeg of zal iets anders beter bij het systeem passen?
Bedankt.
Ik heb besloten om een mini ITX systeem te bouwen en wil graag jullie mening hierover.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zolang het prijs/prestaie verhouding goed is heb ik niet echt een maximum aan mijn budget
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al het randapparatuur heb ik, mechanisch toetsenbord, gaming muis, goede speakers etc.
Verder heb ik ssd Samsung 840 Evo 250GB
Harde schijven
Zalman ZM750-HP PSU (misschien overkill, maar die heb ik en hij werkt nog goed
Zalman CNPS9700 processor koeler (moet kijken of het past)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | MSI Z97I Gaming ACK | € 172,95 | € 172,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 61,- | € 61,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 850,85 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil niet besparen op energieverbruik, het is een gamesysteem, dus die zal wel wat verbruiken. Het is handig als geluidsniveau laag is, maar niet een must.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, vroeger heb ik altijd moederborden en processoren gekocht die makkelijk overklokbaar waren, maar uiteindelijk heb ik er niet veel mee gedaan
Ik denk dat GTX970 een van de betere is in zijn prijsklasse, 980 vind ik de meerprijs niet waard.
Ik heb voor MSI moederbord gekozen omdat ik de meerprijs van ASUS ROG niet kan rechtvaardigen
Verder ben ik niet zeker van de processor, is een 4460 genoeg of zal iets anders beter bij het systeem passen?
Bedankt.