Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hitman Pro artikel

Pagina: 1
Acties:

• Yalden
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
Hi,

Volgens het artikel is "Alert" een functie van Hitman Pro. In werkelijkheid zijn het twee verschillende programma's: Hitman Pro en Hitman Pro Alert.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:34

Sebazzz

3dp

Ander punt over het artikel: Ik vind het bijna een advertentie, zeker omdat onderaan uitgebreid de licenties worden besproken en vergelijking wordt gemaakt met andere tools (bijv wordt benoemt dat EMET een hoop config vereist).

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Yalden schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:12:
Hi,

Volgens het artikel is "Alert" een functie van Hitman Pro. In werkelijkheid zijn het twee verschillende programma's: Hitman Pro en Hitman Pro Alert.
Als je nu Pro.Alert 3 download en installeert heb je ook automagisch Hitman Pro 3. Ook gezien de nieuwe prijzen voor licenties kan het maar zo zijn dat je dit niet meer los van elkaar kan installeren/aanschaffen. Misschien nog een overlappingstijd omdat Pro nu nog wel los te downloaden is, voor al reeds afgenomen licenties?

@ Sebazz Advertentie of niet. Een beetje extra aandacht of stimulance voor een aantal bewezen security tools die even next level gaan. Nederlands hè, omarm! (imho geen advertentie)

NRG

• Yalden
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Yalden

Life's what you make it

Topicstarter
Ik heb "de gewone" Hitman Pro draaien. Kan ik dan nu met die licentie ook Alert draaien? Dat wordt dan uit het artikel iig niet goed duidelijk vind ik.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Yalden schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:23:
Ik heb "de gewone" Hitman Pro draaien. Kan ik dan nu met die licentie ook Alert draaien? Dat wordt dan uit het artikel iig niet goed duidelijk vind ik.
Ja, is gewoon één licentie.
Sebazzz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:30:
Ander punt over het artikel: Ik vind het bijna een advertentie, zeker omdat onderaan uitgebreid de licenties worden besproken en vergelijking wordt gemaakt met andere tools (bijv wordt benoemt dat EMET een hoop config vereist).
Dat ben ik niet met je eens.

Ik ben helemaal geen stagiair