Beste,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb op dit moment een HP Pavillion Sleekbook 15 die ik ongeveer 2 jaar geleden heb gekocht. Het toetsenbord werkt niet meer en de accu is ook kapot. Daarom wordt het tijd voor een nieuwe.
Wat ga je met je laptop doen?
- Studie (internet, office en adobe programmas)
- Games (lichte games, Football Manager)
- Dagelijks erg veel gebruik (vaak de hele dag)
Wat is je budget?
500-800
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
4x per week mee naar school
Vereisten
- Moet lang mee kunnen bij dagelijks veelvuldig gebruik
- Sterke batterij (eentje die niet snel minder levensduur krijgt)
- Snel
Ik gebruik hem dus veel maar hij moet langer mee gaan dan de vorige, dus minimaal 3/4 jaar.
Zat zelf te denken aan i7, 6 of 8 GB RAM en 500 opslag. SSD misschien? Maar daar weet ik niet veel over. Over de videokaarten weet ik zelf ook niet veel, behalve dat mijn huidige (Intel HD Graphics 4000) niet goed genoeg is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst een windows OS aangezien ik nog nooit een Apple product gehad heb. Merk geen voorkeur, want ik heb geen idee wat wel of geen goede merken zijn.
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb op dit moment een HP Pavillion Sleekbook 15 die ik ongeveer 2 jaar geleden heb gekocht. Het toetsenbord werkt niet meer en de accu is ook kapot. Daarom wordt het tijd voor een nieuwe.
Wat ga je met je laptop doen?
- Studie (internet, office en adobe programmas)
- Games (lichte games, Football Manager)
- Dagelijks erg veel gebruik (vaak de hele dag)
Wat is je budget?
500-800
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
4x per week mee naar school
Vereisten
- Moet lang mee kunnen bij dagelijks veelvuldig gebruik
- Sterke batterij (eentje die niet snel minder levensduur krijgt)
- Snel
Ik gebruik hem dus veel maar hij moet langer mee gaan dan de vorige, dus minimaal 3/4 jaar.
Zat zelf te denken aan i7, 6 of 8 GB RAM en 500 opslag. SSD misschien? Maar daar weet ik niet veel over. Over de videokaarten weet ik zelf ook niet veel, behalve dat mijn huidige (Intel HD Graphics 4000) niet goed genoeg is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst een windows OS aangezien ik nog nooit een Apple product gehad heb. Merk geen voorkeur, want ik heb geen idee wat wel of geen goede merken zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Jetro. op 09-04-2015 15:54 ]