Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

1 softwarelicentie nodig op server?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met het programma iPaper PDF kun je een stationary creëren om PDF te 'printen'. Er worden in feite twee pagina's over elkaar heen geplakt.

Wij gebruiken op het werk een server waarop 8 gebruikers zitten. Kun je dan één keer dit programma kopen en op de server plaatsen zodat iedereen erbij kan? Of moet dat op iedere computer apart worden geïnstalleerd?

Er staat wel "company wide usage of the actual stationary" in de beschrijving, maar wat daar precies mee bedoeld wordt snap ik niet.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat zegt het bedrijf als je ze het vraagt? Voor een serverversie is vaak een aparte licentie nodig.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

een server waarop 8 gebruikers zitten
Bedoel je terminal server / Citrix? Zie de prijslijst voor terminal server.

Edit: ah, ws bedoel je gewoon een fileserver. Dan: nee. Net zo min als dat het geval is voor pak-em-beet Office. Maar sowieso: zie boven, vraag het aan hen. :)

[ Voor 40% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2015 15:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb het aan de IT-afdeling gevraagd, maar de gebruikers op de server hebben in feite allemaal virtuele machines en het is niet mogelijk om één licentie te installeren op alle pc's. In ieder geval bedankt voor jullie snelle reacties.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je hebt gezien dat er een aparte terminal server editie bestaat van het programma? :)
Standaard kunnen 5 users tegelijk er naar / mee printen, moet ook ruim voldoende zijn lijkt me?

[ Voor 118% gewijzigd door CH4OS op 09-04-2015 17:02 ]