Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is geen systeem voor mij maar voor een vriend. Hij wil de PC niet gebruiken voor gamen maar voor online pokeren (veel tafels tegelijk open). Hier zal een programma naast draaien voor handanalyse. Beiden vragen samen vooral veel CPU en Ram maar praktisch geen GPU. Zaak is dus goede CPU en Ram te gebruiken maar GPU zal gewoon onboard van moederbord genoeg zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000, maar minder mag ook. Ik denk zelf dat een paar 100 minder prima te doen is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Los van muis en toetsenbord niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit, geluid zo min mogelijk maar hoeft daar niet extreem veel geld voor uit te geven.
Ga je overklokken?
Nee
Mijn vragen zijn vooral welk moederbord te nemen en welk geheugen. Ik heb nu een 2400 mhz 16gb Crucial gekozen of kan ik beter voor een van deze kiezen?: http://tweakers.net/price...;358028;377503/categorie/
Alvast bedankt voor de reacties!
Het is geen systeem voor mij maar voor een vriend. Hij wil de PC niet gebruiken voor gamen maar voor online pokeren (veel tafels tegelijk open). Hier zal een programma naast draaien voor handanalyse. Beiden vragen samen vooral veel CPU en Ram maar praktisch geen GPU. Zaak is dus goede CPU en Ram te gebruiken maar GPU zal gewoon onboard van moederbord genoeg zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000, maar minder mag ook. Ik denk zelf dat een paar 100 minder prima te doen is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Los van muis en toetsenbord niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,80 | € 104,80 |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 14,64 | € 14,64 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Kingston HyperX Beast HX324C11T3K2/16 | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Seasonic G-series 450 watt | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 729,74 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit, geluid zo min mogelijk maar hoeft daar niet extreem veel geld voor uit te geven.
Ga je overklokken?
Nee
Mijn vragen zijn vooral welk moederbord te nemen en welk geheugen. Ik heb nu een 2400 mhz 16gb Crucial gekozen of kan ik beter voor een van deze kiezen?: http://tweakers.net/price...;358028;377503/categorie/
Alvast bedankt voor de reacties!