Hulp bij Ziggo/@home ftp verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuieHondNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-03 14:38
Allereerst hoop ik dat ik dit in het juiste forum plaats. mocht dat niet zo zijn dan mijn excuses.
Ik kwam er achter dat ik nog via het ouder @home en nu ziggo een openbare webspace met website heb staan. Nu wil ik deze verwijderen maar dat lukt niet via internet. Ik begreep dat ik een FTP programma moest downloaden dus dat heb ik gedaan.

Ik heb Smartftp gedownload alleen ik heb geen idee wat ik waar in moet vullen. Ik heb al het een en ander gedaan maar ik kom er niet uit.

Dit zijn de opties die ik heb: http://i.imgur.com/lhc0CIu.jpg

Welke moet ik selecteren en wat moet ik dan waar invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51

lier

MikroTik nerd

Voor de meeste FTP servers is een URL, username en password voldoende (waarbij ik ervan uit ga dat de FTP server op de standaard poort 21 luistert). Wat is nu precies jouw vraag en waar loop je tegen aan?

(ik ga ervan uit dat je al geprobeerd hebt om FTP te kiezen...?)

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 20:21
Je kunt via je browser proberen met je @home inloggegevens in te loggen op homedrive.ziggo.nl . Als dat lukt, dan opent de home directory van je webspace. Op die manier kun je alles via je browser verwijderen.

Als je het via SmartFTP, moet je FTP selecteren in dat menu in die image van jou.
Vervolgens proberen in te loggen met homedrive.ziggo.nl als server en je oude @home inloggegevens.

[ Voor 9% gewijzigd door timmie1 op 09-04-2015 12:37 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuieHondNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-03 14:38
Op een of andere manier lukte het niet. Ik denk dat ik het verkeerde invulde maar het is nu geloof ik gelukt. Thanks!