Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik zoek me rot naar een oplossing, maar ik kan hem maar niet vinden... Onlangs heb ik een nieuwe iPhone gekregen en sinds ik mijn iCloud backup heb terug gezet, blijft iTunes zeuren dat een specifieke app niet langer vindbaar meer is (en dus niet geïnstalleerd kan worden).

Prima, die app gebruikte ik toch al niet meer, dus die mag van mij weg. Maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om de app uit m'n iTunes bibliotheek te verwijderen. Op de telefoon staat hij sowieso al niet, dus daar verwijderen is ook geen optie.

Hoe kan ik deze uit iTunes verwijderen?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Ik dacht altijd dat er gewoon een kruisje in iTunes stond. Of kan dit niet omdat de app niet meer bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
Dat kruisje kom ik in een handleiding ook tegen, maar in mijn iTunes (de laatste versie) verschijnt die niet als ik met de muis boven een app kom...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
Het is inmiddels gelukt, ik moest op een andere (derde plek) in iTunes zijn om m'n apps uit mijn bibliotheek te kunnen verwijderen:
- de 3 puntjes
- en dan apps
- dan met de rechtermuisknop het content menu openen van de app en voor verwijderen kiezen