Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tabblad fotoalbum verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

• FrEaCK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-08-2023
Het is mij opgevallen dat als ik een profiel aan het bekijken ben van users en op de tabbladen druk (activiteiten, vraag & aanbod etc.) het tabblad fotoalbum verschijnt en weer verdwijnt.

Ik bekijk deze site op mijn smartphone. (android - chrome)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Niet alleen op smartphone. In firefox onder windows 7 zie ik dat gedrag ook. Fotoalbum tab is alleen zichtbaar als de activiteiten tab actief is.

Klinkt als mogelijk gerelateerd aan de profielaanpassingen die genoemd worden in plan: Development-round-up - Iteratie #66

Edit: ah, het fenomeen doet zich zo te zien alleen voor bij profielpagina's van users die geen fotoalbum hebben.

Ik gok dat die tab bij ontbreken van een fotoalbum vroeger nooit getoond werd, maar nu op de vernieuwde activiteitenpagina wel altijd getoond wordt. De overige tabs zijn nog oude stijl en tonen de fotoalbum tab nog steeds alleen als er daadwerkelijk een fotoalbum is.

[ Voor 77% gewijzigd door Orion84 op 09-04-2015 10:03 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Commandline FTW | Tweakt met mate

• FrEaCK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-08-2023
Bedankt voor de reacties, hij was al gemeld merk ik.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

Updates in fotoalbum bug. Deze gaat naar het archief.

Never underestimate the power of stupid people in large groups