In het artikel nieuws: TU Delft gebruikt auto op waterstof om straat van elektriciteit te voorzien wordt gesproken over "De brandstofcelauto, een Hyundai IX35FCEV, levert 100 kilowatt, wat voldoende energie voor ongeveer honderd woningen is.". Hierbij moet gesproken worden over vermogen, een Watt is namelijk geen eenheid van energie maar van vermogen.
? er stond: 'levert 100 kilowatt, wat genoeg vermogen is voor..'VVVJeroen schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:41:
In het artikel nieuws: TU Delft gebruikt auto op waterstof om straat van elektriciteit te voorzien wordt gesproken over "De brandstofcelauto, een Hyundai IX35FCEV, levert 100 kilowatt, wat voldoende energie voor ongeveer honderd woningen is.". Hierbij moet gesproken worden over vermogen, een Watt is namelijk geen eenheid van energie maar van vermogen.
maar heb het omgedraaid, staat nu 'levert een vermogen van 100 kw'
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Sorry, ik heb het verkeerde in italics gezet. Vanmorgen stond er "De brandstofcelauto, een Hyundai IX35FCEV, levert 100 kilowatt, wat voldoende energie voor ongeveer honderd woningen is."
Vandaar! Ik snapte al niet wat het probleem was. Iemand anders had het blijkbaar net voor mij aangepast.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie